четвртак, 9. јул 2020.

"KVOZORAMA" (1472)

Kvizorama 1472, 11.07.2020.

12 коментара:

Filip је рекао...

Ne znam tko je Card, ali mi je potvrdio da (mi enigmati) slično razmišljamo. Vjerovali vi ili ne, kod mene već neko vrijeme u Wordu stoji ovo:

KRIPTOGRAM

TREPERAVOST
ARARAT
SALASTO
SLANINAR
KOZMONOMIJA
VINOGRADARSTVO
KATERETICI
KANONADA
HETEROMORFIJA

Rješenje: PALINDROM
Objašnjenje: U svakoj riječi učahuren je petoslovni palindrom. Gleda se središnje slovo tog palindroma. Dakle, REPER, ARARA, SALAS, ANINA, MONOM, RADAR, TERET, ANONA, ROMOR

Dakle, ja sam išao na poznate palindrome učuhurene unutar tih riječi. Znam da nisam bio zadovoljan šestoslovnom riječi ARARAT i sedmoslovnim pridjevom SALASTO, kao ni palindromom ANINA, zato sam slanje i odgodio.

U ovom objavljenom odlična je i okvirna pomoć KAŽETE, TEŽAK?, baš zgodno. Usput, je li Card = Dragiša Cetić (DraC > Card)? Usput #2, nek autor ovo shvati kao moje reagiranje, a Boris ako čita neka ga preuzme kao reagiranje (nije to Kvizorami strano).

Pozdrav!

Dragiša је рекао...

Filipe, čitam tvoj komentar u "Radobolji", u društvu sa Soldom i Marinovićem. Dobro razmišljaš!

Slavko Bovan је рекао...

Pozdrav čuvarima vatre! (Staro mjesto moje pod sjenkama grana, Radobolja mrmlja, vere se i prska).

Dragiša је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Dragiša је рекао...

Moraš biti dostupan!

Dragiša је рекао...

Viber!

Анониман је рекао...


Odgonetke:

Kriptogram: PALINDROM
(roPor, alAla, koLok, anIna, miNim, raDar, kaRak, anOna, seMes)

Prošireno srdašce:

=BGČ=
Kalem
ŠkolA
ZabiT
=RAK=

Vlašar

Slavko Bovan је рекао...

Biću dostupan (nadam se) iza 16.00 ili 16.30. (Gazda Luka mi pravi raspored dostupnosti-nedostupnosti).
Slutim da će biti nekih slika sa obala Radobolje.
Uživajte.
Čuvajte se korone, celzijusa i maligana.

Ilija Đurković је рекао...

Bravo cimeru, odličan kriptogram!
Pozdrav veselom enigmatskom društvu!

Andon Koloski је рекао...

Anagram: PODRAVSKI MUŽIKAŠI.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Dobra nova četvorka.

Nedjeljko Nedić је рекао...

KALEM
ŠKOLA
ZABIT