четвртак, 9. јул 2020.

REBUSANJE (4123)


9 коментара:

Luka је рекао...

Eli se prope Leri

Odličan, Ilija!!!

Ilija Đurković је рекао...

Hvala ti Luka, nisam bio siguran je li ovo objavljivano. A drugo, hoće li biti shvaćeno ovo rješenje... Drago mi je da je uspio rebusino!

Анониман је рекао...

Mi u Feniksu smo neki dan dosta vijećali o ovom rebusinu i na kraju odlučili da ga ne objavimo. Luka ga je čak shvatio kao vlastito ime Leri (a ne lero) i dao ocjenu odličan. Dakle ovo je priča gdje se nekoj Eli propeo konj Leri ili se nekom Leriju propeo konj Eli. Kako su elisa i propeler među dvjema najčešćih i najdugovječnijih enigmatskih sintagmi, zaključili smo kako bi ovaj rebus, da je kvalitetan, bio već nekoliko puta objavljen. Može li i Prope Leri Elisa? Ovo shvatite kao šaljivo-ozbiljni komentar. Usput, zahvala Dejanu za ilustraciju "blogovskih" rebusa sa MKP. Pozdrav svima, a najviše Iliji i Luki, Pero

Dejan Minić је рекао...

Molim i drugi put, tu sam da pomognem. Ako nekad svratim u Rijeku, nadam se da će me čekati neko prohlađeno vino.
Usput, mogli bi da mi nekako prosledite honorar za 1 / 2 osvojenog drugog mesta na Memorijalu:)

Анониман је рекао...

Pravi sommelieri piju vino, a ne neko i ne prohlađeno. Naći će se i koja lignja za one koji ne znaju čistiti ribu... Što se tiče honorara, popuni formulare ako hoćeš pare. Pero

Ilija Đurković је рекао...

Ne shvatam kako bi neki rebus (da je kvalitetan) bio već nekoliko puta objavljen ako se niko nije ranije sjetio ove kombinacije!?
Moja ideja nije bila sa propinjanjem konja, već se nekoj Eli na terasu (ili prozor) propeo (popeo) merdevinama ili užetom (ili na drugi način) neki udvarač Leri...
Pozdrav Feniksovcima!

Анониман је рекао...

Sjetio se netko, sigurno ali nije to smatrao dobrom kombinacijom. U hrvatskom jeziku propeti se znači dignuti se na zadnje noge i uglavnom se misli na konja. Pozdrav. Pero

Luka је рекао...

Meni se na prvu svidio, prvenstveno jer je nema dodatnih slova, kojima se nerijetko poboljšava rješenje. Dakako, o "pitkosti" rješenja se uvijek može raspravljati, a ja sam ga shvatio da se Eli propeo konj Leri. Manjkavost rješenja je što u njemu imaju dva imena.

Zanimljivo je što Pero kaže "elisa i propeler među dvjema najčešćih i najdugovječnijih enigmatskih sintagmi". Međutim u mojoj arhivi od cca 15.000 rebusa uglavnom iz cro-listova propeler nemam nijednom zabilježen, a na Banetovom blogu, prema mojoj evidenciji je korišten samo jednom: PROPELE RAGE UDOVE (T.Kulić).

Naspram propelera, elisa je korištena 30-ak rebusa, a zanimljivo da se ova slika rebusina može iskoristiti za Gojkov rebus iz Feniksa 439 (iz 2011.): ELI SE SELI SAMA.

Анониман је рекао...

Mislio sam na križaljke, Luka. Nakon minute se da zaključiti kako se za obični rebus PROPELER može rastaviti samo na prope(le) i (le)r. Zbog svoje "slovnosti" mnogi pojmovi koji se mogu lijepo nacrtati nikada neće završiti u rebusu ili indirektu,... Pero