четвртак, 16. јул 2020.

REBUSANJE (4129)


16 коментара:

Luka је рекао...

Je su li to rebusaši na odmoru ili je ovo "tvrd orah" stoga evo pomoći:

postavka: 1,1,1,3,1

N. Petkovski је рекао...

Baš me interesira koje je rešenje ovog rebusa. Da li je moguće da niko ne vidi rešenje, a ono je verovatno veoma prosto. Pokušao sam na hiljade načina i ništa nisam uspeo.

Aljoša Vuković је рекао...

Aj Luka napiši rješenje!

Migo је рекао...

Pa da malo tupimo!

IlijaO је рекао...

Nema se šta tupiti! Rebus biser! Sve piše- samo treba vidjeti! I jest ljepota prirodnog!

Luka је рекао...

Dakako, nema veze s virusologijom i epidemijom.

Luka је рекао...

Evo još jedne pomoći:
Parne 'riječi' postavke su prijedlozi.

Belirac је рекао...

RUSTIKA ("r" u "s" tik "a")

Zdenko је рекао...

tik (pril. čest.) koristi se za pojačavanje prijedloga u zn. blizine ili kad se iz situacije p odrazumijeva njegovo zn.; sasvim (do), upravo (do), sasvim (uz) [stanuje tik do mene] (HJP)

Dakle, čestica tik ne može stajati sama već ide uz prilog. (tik do, tik uz ...)

Luka је рекао...

Rješenje je točno, a "samostalan" tik možemo shvatiti kao rebusašku slobodu.

Belirac је рекао...

U Rečniku MS stoji ovako:
tik pril. (za pojačavanje predloga) sasvim, upravo, baš (do, uz, blizu).
Međutim, u primjerima se navodi i jedan gdje je tik samostalan: Stajaše na potoku tik kaptolske pivare. Šen(oa)

Migo је рекао...

O "tikovini" smo do sada više puta diskutovali i tu pomoći nema, ali meni više smeta to što je među, ili između ( slova S), postavljeno kao prijedlog U (u S).
E, to je sloboda. Dvije rebusaške sloboda u rebusu od sedam slova je ipak "malo puno".

Luka је рекао...

Veseli me što je rebus sa svojim manama doprinio tupljenju, ali i gramatičkim oštrenju. Vjerujem da će većini biti od koristi.

N. Petkovski је рекао...

Eh, Luka, svaka ti čast. Toliko jednostavno, a toliko nas namučilo. A izgleda da sam bio na korak do rešenja, ali za reč od tri slova sam pokušao bezbroj kombinacija, samo se nisam setio "tik". Imao sam ono RUS, još da sam bio malo promućurniji. Kako i da je bila je dobra i napeta zabava.

Belirac је рекао...

Provjerili smo "ljepotu prirodnog" u osječkoj - "Rustici".

Belirac је рекао...

Pogledajte OVDJE.