четвртак, 9. јул 2020.

ZA ZDRAVKA

40 GODINA ENIGMATSKOG RADA.
Čestita: Žarko Đokić

12 коментара:

Zdravko је рекао...

HVALA, Žarko, na ovoj specijalnoj čestitki!

Godine lete, ali idemo dalje, u nova enigmatska prostranstva.

Živ(j)ela enigmatika!


Бранислав Никић је рекао...

Čestitka za značajan jubilej!

Zdravko је рекао...

Hvala kolega!
Pozdrav!

Анониман је рекао...

Zemljace, cestitam.
Dinko

Zdravko је рекао...

Hvala Dinko!

Анониман је рекао...


Logoanagramna čestitka

(P)OZDRAV BATKU
kolegi enigmati
na stalnom zadatku
da blogove prati!

Rešenje: ZADRAVKO KUBAT (P=K)

Vlašar

Zdravko је рекао...

Hvala kolega Vlašar na posebnoj čestitki!

Imam ja i druge preokupacije, tj. zadatke. Evo, ovih dana/sedmica bavim se farbanjem kuće izvana, ovdje u Norveškoj. Drvo je to, ne ide tako brzo. Došlo na red, a i dobro je uraditi nešto korisno kad sam već "zarobljen" ovdje. Ipak se nadam da ću vidjeti moju Bukovicu ovoga ljeta, pa makar 3 sedmice. Ostaje da se vidi. Neobično mi je, prošlih ljeta sam već oko 25. juna bio dolje, pa sve do 10. augusta.

A posjet enigm. blogovima dođe mi kao relaksacija i osvježenje. Volim vidjeti šta su moje kolege sastavili i dali na uvid ostalima. A red je i zahvaliti se na lijepim riječima. Poštovanje iznad svega :-)

ESSA је рекао...

Čestitka iz Sarajeva za krasan jubilej!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Zdenko је рекао...

Uz čestitke za jubilej, sretan povratak u Bukovicu!

ZOV KUTKA BRDA!

Belirac је рекао...

Slogovni kvadrat umjesto čestitke:

ZDRAV KO KU BAT
KO----- KA KO LE
KU----- KO MA RI
BAT---- LE- RI- CA

Zdravko је рекао...

Hvala!
Sve najbolje!