субота, 13. март 2021.

MALO ŠEGE-ZABAVE

Nedavno mi je jedan kolega iz Hrvatske poslao na "recenziju" jednu ukrštenicu. Naime, namerava da učestvuje u jednom aktuelnom konkursu u kome je propisano da zadati pojam treba da ima 11 slova. Piše mi da je na internetu tražio takve osobe iz Srbije te da mu je iskočilo ovo ime i prezime.  Kaže nije mogao da odoli a da ne proba... Pogledah ukrštenicu. Sasvim dobra, ali ima dve velike mane zbog kojih ne može na konkurs. Prva je tematski pojam koji bi mogao da utiče na zdravlje žirija, a druga bitnija - greška u fonetskom pisanju jedne poznate ličnosti. Iako na mnogo mesta u srpskim medijima postoji zabeleženo pisanje sa IA, ona je ipak sa IJA. Šteta, moglo je ovo biti baš interesantno.

5 коментара:

Анониман је рекао...


Ja sam stavio KRSTA IVANOV (poznata ličnost iz sveta enigmatike i rudarstva)
pa se nadam da će žiri prihvatiti Krleta kao poznatu živu ličnost iz Srbije!

Vlašar

Slavko Bovan је рекао...

Krsta - može!

Slavko Bovan је рекао...

Pretvaraćemo se da nisi otkrio da si ti autor ukrštenice sa KI. Uostalom, budući članovi žirija svakako ne prate TIO (namigujem).

Krsta је рекао...

Slavko Bovan i Krsta Ivanov su žive ličnosti iz Srbije. A koliko su poznate ?, pa i tu ne zaostaju puno. Vlašaru i kolegi iz Hrvatske, obijici moramo da se zahvalimo na promovisanju naših imena. Ovde nema mesta ni za šegu ni za zabavu, već za razonodu. Obijici na ovom takmičenju želimo uspeh.
Pozdrav.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Slavko Bovan je u popisu srpskih novinara na internetu, pa su ispunjeni uvjeti za njegovo uvrštavanje. Zbog "sukoba interesa", obojica smo u EKK, ja ga nisam htio uvrstiti.