четвртак, 6. мај 2021.

BEZOPISNI BUŠMAN

VEČERAS U 20:00 BEZOPISNI BUŠMAN 17

Autor je Žarko Đokić, dimenzije bušmana su 24X12, novost je što je bušman ovaj puta tematski – sedam tematskih pojmova i, kao osmi, njihovo zajedničko “ime”. Svih 8 tematskih pojmova su sintagme, a u mreži su i dvije netematske sintagme. PDR je 5.5, imamo 6 nefrekventnih slova, 10 suglasničkih skupina od 3 i više slova, 16 samoglasničkih skupina. Upisano je nekoliko nepoznatih pojmova, nakon sat vremena rješavači će dobiti 15 slova.

Zadatak će biti objavljen na četiri enigmatska bloga

http://dominikanac.blogspot.com/

https://enigmatika123.blogspot.com/

http://enigmatikatio.blogspot.com/

https://miroslavljevaenigmatika.blogspot.com/

VRIJEME OBJAVLJIVANJA 

20:00zadatak PDF 

21:00dodano 15 slova PDF

22:00rješenjePDF - originalna autorova verzija

22:30 – lista primljenih rješenja, utvrđivanje najuspješnijih

Komentari na blogovima će biti otvoreni, rješenja slati samo na e-mail hodzich@gmail.com (u bilo kom obliku, najlakše je otkucati vodoravne pojmove) 

Nadam se zanimljivom enigmatskom druženju, srdačan pozdrav svima.

Hajro


 


2 коментара:

Анониман је рекао...

DUBINSKA MINA može kod Hajre? Rajko

Hajro је рекао...

Evo mene griješnog, puštam dubinske mine :)

Nisam ovdje u ulozi urednika, svaki autor stoji iza svog rada, moj dio je samo tehnička priprema. Napisah to jasno na blogu i u kontaktima sa autorima. Svejedno, Rajko hvala na komentaru. Naravno, neću ulagati rad u pripremu nečeg što mi se učini nezanimljivim, nerješivim i slično, tog prava odlučivanja se ne odričem.

Pretpostavljam da sam pažnju zaslužio pisanjem o bjelinama, kriterijima… Znam da se ponavljam i prihvatam taj grijeh. Bježim od navođenja primjera jer imam vrlo ograničen rješavački uvid i još ograničenije suradničko iskustvo. Lagao bih kad bih rekao da sam imun na slavni faktor nezamjeranja, prejako je to u našem okruženju. Perinom dobrotom imam ovdje gomilu Feniksa (drugi kompleti, odnosno rezultati drugih dobrota, su mi u Bihaću), u Feniksu imam i značajno suradničko iskustvo pa je moguće da je nešto vezano za Feniks prepoznato u mom pisanju. Nije mi želja izdvajati nikog, no ne mislim i da ima mjesta ičijoj nedodirljivosti, riječ je o javnom radu… Dakle, pokušavam dobronamjerno ukazati na možda upitne trendove i, naravno, nemam kontrole kako će biti tumačeno, da li će se ovaj ili onaj autor, urednik, komentator prepoznati. Nadam se da će biti prepoznata ozbiljnost i dobra namjera, a koliko sam u pravu, kolika je težina mojih i drugih pisanja zaista nije važno, svi radimo najbolje što znamo. Jasno je čija su mišljenja istinski važna i to je savršeno normalno. Napisah više puta i da nisam u stanju raditi bjeline koje rade neki vrhunski autori, a da vjerujem da oni sigurno lako mogu raditi ono što radim ja. Nemam razloga da se pravdam, osim što sam dosadan i što ne prihvatam ničiju nedodirljivost, bila željena ili ne, ne tražim je ni za sebe… jednostavno se ne bavim time, riječ je o enigmatici, a ne o osobama koliko god mi drage i važne bile. Svima srdačan pozdrav.