уторак, 11. мај 2021.

GOJKO PIŠE


 K L U P A

Evo mene vani, gledam gdje je klupa
nek sunce i mene sad malo okupa

Priznati se mora da toplota prija
i da tijelu godi kada sunce sija

U stanu sam dugo, on mi je k'o rupa
i zato mi sada jeste važna klupa

Oronulo tijelo kao stara šupa
da dođe u formu  pomoći će klupa

A reći još moram da je nova klupa
i da godi kao bolesniku supa

Ne znam da li sunce ili ova klupa,
al'  zdravstveno mene ovo stvarno čupa

Neka klupe ovdje, neka je u parku
za nju vrijedi dati  svaki dinar, marku

Ona je k'o  krevet koji bude vani
ubuduće na njoj nek mi i teku dani

Terapija meni dođe i ta klupa
(rečenica ta vam neka je i glupa)

Omiljeno mjesto sada mi je klupa,
a sunce je ljekar i velika lupa

10.05.2021.               G.Mandić

1 коментар:

Gojko је рекао...

E,Slavko, brz si ako munja(na klupi nekad neko i kunja)...