петак, 1. април 2022.

ANAGRAMIRANJE (6172)

 IMA SKLADAN KURS 
(m = n)

8 коментара:

N. Petkovski је рекао...

Ovo stoji duže vremena nerešeno. Pokušao sam nekoliko puta da rešim, ali mi ne ide. Očito je da se radi o ISLANDSKOJ KRUNI, ali ne vidim rešenje (ako nema neke greške u postavci anagrama). Baš me zanima rešenje.

Slavko Bovan је рекао...

Da, moja greška u prepisivanju. Danas nisam bio na internetu, pa tek sada intervenišem.

Анониман је рекао...


Rešenje Nikole Petkovskog i moje: ISLANDSKA KRUNA!

Anagramni osvrt

UKRASNI SKANDAL
predstavlja novac,
on krije nemoral
a traži ga lovac
sa ostrva gejzira
koji baš nju bira!

Rešenje: ISLANDSKA KRUNA

Vlašar

Z.Tacić је рекао...

KANDILA NA USKRS.

Z.Tacić је рекао...

KUNA SEKSA DINAR.(E=L)

Luka је рекао...

Zorane, za mene je efektniji dvor(j)ečni izraz: USKRSNA KANDILA

Z.Tacić је рекао...

Da,ako je tako ispravno. Mislim da je USKRŠNJA pravilno.

Zdenko је рекао...

KUNSKI NADRASLA!