петак, 24. новембар 2023.

NOSTALGIJA (1917)

HIK br.33 (10.12.1978.)str.27

Prilog: Gojko Mandić

1 коментар:

Slavko Bovan је рекао...

Poruka od Stanka:

Poštovani kolega,

Lijepo si me (zahvaljujući Gojku!) podsjetio na mladost ... Zahvaljujem na tome.

Ova objava me požuruje da napokon napišem jedan (nadam se zanimljiv!) tekst vezan uz moj studij i enigmatiku! Ima neka tajna veza...
Prikupio sam i neke dokaze jer bez toga kod nas pravnika ne ide!

Koristim priliku javiti da sam od ZET-a danas dobio odgovor na prijedlog glede radova kolege Radisavljevića:

Poštovani,

zahvaljujemo Vam na prijedlogu, s kojim ćemo upoznati nadležne službe.

Svakako će se razmotriti određene mogućnosti u tom smislu.



Srdačan pozdrav,



Služba odnosa s javnošću



Nadajući se dobrim vijestima, na čast i slavu enigmatsku, sve srdačno pozdravljam,



Stanko Šarac


P.S.

Nisu javili kako im ide rješavanje megakrižaljke!