понедељак, 27. новембар 2023.

PIŠE NAM MILOŠ MILIĆEVIĆ

Имам пријатељицу која се зове Данијела Јовић. Ради у Центру за социјални рад у Добоју. Знајући да се помало бавим енигматиком, једном приликом ми рече да за њу направим некакву загонетку. А рођендан је права прилика за то. Пробао сам са анаграмом, ребусом, потираљком али није ишло. А онда ми је синула -  читаљка! Питам је прати ли тениска такмичења? Вели, ту и тамо. Не баш све али воли испратити Ђоковића и сл. Добро, а јеси ли пратила бањалучки Српска опен у априлу ове године? Хм, да будем искрена, нисам. Ех штета, а баш сам смислио једну загонетку за тебе. Па дај да пробам, вели знатижељно она. Знаш ли ко је био побједник тог такмичења? Након краћег размишљања рече да не зна. Ево ја ћу ти рећи тројицу па пробај. Рубљов, Лајовић, Кецмановић. Не знам, могу само да погађам. Погађај. Да није Лајовић? Браво!

7 коментара:

Gojko је рекао...

AVAJ,DIJELI NOĆ na sate
zaspati joj teško,brate!

Анониман је рекао...

(I) NAJVEĆI DOLIJA!
Stipan

Belirac је рекао...

Evo i ukrštenice s ukrštenim imenom DANIJELA JOVIĆ:

Д А Н И -Ј Е Л А
О Л А К О Т А Н
К А Р А -В Е Л Е
У М А Њ И Л А Ц
П О В Е Ћ А Т И

Lalat - nadimak fudbalskog trenera Nenada Lalatovića
ANEC I - britanski ultralaki zrakoplov: en-Wiki: ANEC I.

Belirac је рекао...

Nadam se da će Miloš naći načina da ovu ukrštenicu pretvori u rođendansku čestitku.

Бранислав Никић је рекао...

Каква сјајна читаљка! Честитам Милоше!

M. Милићевић је рекао...

Хвала коментаторима!

M. Милићевић је рекао...

Ово је написала Данијела и мени послала да прослиједим даље.

Неуобичајена и веома интересантна читаљка. Шта друго очекивати када је непоновљиви Милош Милићевић у питању. Хвала Господу што постоји!
Данијела Ј.