уторак, 30. јануар 2024.

FERŠTEN?


Miodrag Bata Babović

16 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Zlato?

Slavko Bovan је рекао...

U pitanju je rebus, nije rebus, ilustracija nije ilustracija, čitaljka nije čitaljka. Rješenje je na donjoj slici, a naslov nije slučajan.

Slavko Bovan је рекао...

Ukratko igrarija za poliglote koji poštuju Vuka Karadžića :)

Dejan Minić је рекао...

FROM RAŠA VIT LAV (ne bih prevodio)

Imam pravo da mi se ne sviđa.

M. Милићевић је рекао...

From (Erih) Raša (Popov) (Katarina) Vit lav
Из Русије с љубављу

Slavko Bovan је рекао...

Si.

Migo је рекао...

FROM RAŠA VIT LAV!
Iz Rusije s ljubavlju.

Slavko Bovan је рекао...

Dejan, jogod van nem kedvelni.

Migo је рекао...

Ovo moj mobilni kalo kasni.izvinjavam se

Slavko Bovan је рекао...

Migo, nikad nije kasno (osim kad zakasniš).

Aljoša Vuković је рекао...

Vrlo maštovito. Svaka čast!

Dejan Minić је рекао...

Slavko, ne te razbiram.

Slavko Bovan је рекао...

Dejane, da divaniš madžarski znao bi da sam ti napisao da imaš pravo da ti se ne sviđe.

Večeras sam nešto vickast jer sam dobro raspoložen. Naime, nisam imao one obaveze koje me stresiraju svaki dan. Večeras nisam opisivao skandinavke, a odmah je lakši život.

Dejan Minić је рекао...

Ne divanim...

Kad si već u dobrom raspoloženju, možeš da naručiš jednu torbicu Stele Makartni za ženu. Šta je to par hiljada funti i malo carine:)

Slavko Bovan је рекао...

Dosta joj je jedna (ovu koju ima).
:)

N. Petkovski је рекао...

A zašto je naslov nemački, kad je rešenje englesko? Ja baš ne feršten.