четвртак, 25. јануар 2024.

NOVA GOJKOVA KNJIGA


13 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam!

Анониман је рекао...

Čestitam!
(T)EK VAŠA MISTERIJA!
Stipan

Анониман је рекао...

Е, ,,КРИВА" СИ ЈЕ МАШТА...
А,И МАШТА КРИЈЕ СВЕ!

Гоце Павлов

Slavko Bovan је рекао...

TA MI SVIJE KARAŠE

ROK BAN је рекао...

ČESTITAM!

Aljoša Vuković је рекао...

Gojko, čestitam ti!

Migo је рекао...

Čestitam!

Nataša Štimac је рекао...

Čestitam na knjizi!
E, TI MI RAJSKA ŠEVA

Z.Tacić је рекао...

ŠEME, KRIVAJA-TISA.

Анониман је рекао...


ЧЕСТИТАМО ГОЈКУ НА НОВОЈ КЊИЗИ!

Шарићи

Влагор

Gojko је рекао...

Hvala kolegama na čestitkama i anagramima. Ovo mi je 20.zbirka pjesama(inače, 38.knjiga u nizu,ako broj išta znači).U njoj je 47 pjesama na 114.strana.Predgovor pod nazivom Rijeka je život-život je rijeka, napisao je književnik Živko Vujić.Korice je uradio Darko Samardžić Kodar.Na naslovnoj strani je mlin(vodenica)na (mojoj)rijeci Zdeni(od moje kuće nije ni sto metara udaljen).Naslov zbirke je po pjesmi za koju sam dobio prvu nagradu na konkursu za pjesmu o vodi Srpskog književnog kluba Vihor iz Dervente za 2022.godinu.Možda treba napomenuti da je u knjizi i pjesma Život to su ukrštene riječi, koja je već i bila na ovom blogu .Mladen iz BINE je to odštampao,odnosno spakovao u korice.Ide se dalje.Na redu bi ,ako Bog da, trebalo da bude enigmatska knjiga(sa,uglavnom, Zrncima koji su , u velikoj mjeri bili na ovom blogu). Šta sve rijeka ima - ova pregršt rima!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Bravo za Gojka.
Bože, zdravlja i bit će još knjiga!

Luka је рекао...

Evo i splitske čestitke, Gojko!


AS EKVIMAŠTARIJE!
SVESKA MAŠTARIJE! (s=i)