среда, 31. јул 2024.

RADOJA U "RUBIKONU"

3 коментара:

Ćendo је рекао...

Gde u Beogradu može da se kupi ovaj Rubikon broj 99, na kojim kioscima, i gde mogu da se nađu BINA-ina izdanja da se kupe? Jedino što sam uspeo da nađem je na jednom malom porodičnom kiosku letnje specijalno izdanje Rubikona.

Slavko Bovan је рекао...

Meni ovo pitanje liči na provokaciju, ali neka ga.

Ako se Binina izdanja mogu kupiti u Kikindi, vjerujem da se u BG mogu nači na svakom koraku.
Što se tiče konkretnog broja, možda još nije distribuiran jer sam ovu stranu dobio od radoje uz napomenu "mladenmi sad poslao".

Dakle, prošetajte do najbližeg kioska i kupite izdanja Bine!

Ćendo је рекао...

Pitanje nije provokacija, ne razumem što bi to nekog provociralo, jednostavno sam tražio i nisam našao i pitao sam da li neko zna da me uputi.

Što se tiče ukrštenice iz priloga smatram da je jako dobra i svaka čast autoru koji je uspeo da uklopi 4 tematska pojma u ovaj format i da na kraju ima jako mali broj "crnih" polja.