недеља, 28. јул 2024.

REZULTATI IZ ŠIROKOG BRIJEGA


 

Rezultati sastavljačkog natječaja

Premetaljka tema: EUROPSKI ENIGMATSKI VELEGRAD

1.Zdenko Capan (Karlovac)
2. Stipan Medo (Zaprešić)
3. Marko Mihaljević (Omiš) i Miloš Miličevć (Doboj)

1.KRUNSKI MEGAPOLIS IGRE VEDETA

2.VI MI DOSEG SPEKTAKULARNE IGRE

3. DVANAESTI KRUG SPREME I LOGIKE

MAGIČNI KVADRAT 7 X 7

1.Boris Babić (Crikvenica)
2. Pero Galogaža (Rijeka)
3. Stjepan Orešić (Zagreb ) - Žarko Đokić (Berane, Crna Gora)

1.KVADRAT -

ŠNAJDER, NEREIDA, ARMALYS, JEAN ARP, DILAVER, EDY REJA, RASPRAH

Sveukupni pobjednik sastavljačkog natječaja je Pero Galogaža (Rijeka)

Organizacijski odbor Susreta enigmata donio je odluku da posebno nagradi Slavka Bovana (Kikinda), uzevši u obzir da je ove godine 40. godina od osnivanja enigmatskog kluba „Ero“ za njegov doprinos u razvoju enigmatike i njegovu podršku enigmatskih projekata.

13 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitam svim nagrađenima. Čestitke i Slavku i organizacijskom odbori!

ROK BAN је рекао...

ERO JE TO I ZSLUŽIO, ČESTITAM

Slavko Bovan је рекао...

Čestitam najboljima iorganizatoru.

Slavko Bovan је рекао...

Hvala za priznanje.

Slavko Bovan је рекао...

Moj anagram (jedan od dva): SAD GOLEMI SKUP KREATIVNE IGRE

Dinko је рекао...

Čestitam najboljima.
Moji ovogodišnji anagrami su:
1. KOLEGA, TU IMPRESIVAN DESK IGRE!

2. VIKEND SKUP MAG-LIGE I SORTE ERA!

N. Petkovski је рекао...

Najpre čestitke najboljima na natječaju. A, sada, da ne počnemo svi da pišeno anagrame koje smo poslali, bolje je da se prezentira celokupna lista anagrama i osvojenih poena. Tako će svako znati kako je prošao.

Анониман је рекао...

Čestitam organizatorima i svim sudionicima (nadam se da ćemo saznati ko je sve sudjelovao). Moji anagrami su bili:
LEGENDA KVISKO: "SUPER MI IGRATE"
DVANAESTI SKUPE, MI KRIGLE GORE
Smatram, ovako na slijepo, da su tri prvoplasirana anagrama zasluženo na vrhu, a posebno mi se sviđa različitost ideja (MEGAPOLIS, SPEKTAKULARNI i DVANAEST). Pero

Slavko Bovan је рекао...

Nevenko je obećao da će poslati širi izvještaj (sa spiskom svih pristiglih anagrama i kvadrata).

Mensur Mamuti је рекао...

Mislim da, ako neko treba da se hvali preciznošću i transparencijom, onda je to Kikinda!

Mensur Mamuti је рекао...

Ah da, čestitke pobednicima!

Бранислав Никић је рекао...

Čestitam Zdenku i Borisu na sjajnim radovima, kao i Slavku za lep jubilej i celokupan doprinos našoj enigmatici!

Boris је рекао...

Moje čestitke svim sudionicima kao i osvajačima nagrada.
Čestitke Slavku na jubileju a i Peru kao ukupnoj pobjedi.
Organizatorima pohvale.