понедељак, 22. април 2013.

ASOCIJACIJE (95)

Autor: Sofija Necin

10 коментара:

Aleksandra Čolakov је рекао...

Senka
Odlično,Sofi!

Slavko Bovan је рекао...

da

Milan S. је рекао...

Au, lako, lepo, a nisam rešio. Te su najbolje...

Slavko Bovan је рекао...

I meni se dopada!

Анониман је рекао...

Хвала :) Браво, Александра, већ сам се уплашила да је превише закукуљено.

Софија

N. Petkovski је рекао...

A da ipak neko objasni (kao što sam već ranije napomenuo) sve slike. Pozorište senki i senku za oči sam odmah shvatio, ali ne znam kako da stavim senku na prve dve slike.

Napisao sam - ne znamo mi sve ono što autor zna, niti potpuno shvatiti njegovu ideju.

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, vjerujem da si čuo izraz(e) : "Vlada(r) iz senke", a ako jesi, možemo svi da zapjevamo: "PRED SENIKINOM KUĆOMMMMMMM, NANEEEEEE, VODENICAAAAAAA"

(Vjedrujem da će Sofija imati bolje obrazloženje)

N. Petkovski је рекао...

Vučem sebe za uši jer se nisam setio "vlade iz senke", a imam opravdanja za drugu sliku - nisam čuo tu pesmu.

Evo, zbog ovakvih previda i neznanja pojedinaca su potrebna obrazloženja za svaku sliku asocijacija, jer nekad neka slika (koja može da znači i nešto drugo) povuče rešavača u pogrešnom pravcu.

Анониман је рекао...

Славко је одлично објаснио. :) А некад су и три решена поља довољна за решење.
Домаћи задатак: отпевати песму са Николом на првом наредном сусрету!

Софи

N. Petkovski је рекао...

Jedva čekam, ja sam baš pesmopojac!