среда, 29. мај 2013.

NAGRADE I UTISCI

Šampion - Ilija Đurković (Podgorica)



Juče smo imali jedno interesantno takmičenje. Veoma sam zadovoljan kako je sve proteklo. Uz učešće velikog broja učesnika, sve je proteklo u prijatnom druženju i atmosferi. Rebusi su, čini mi se, bili interesantni, a nije bilo većim nedoumica u vezi sa poslatim rešenjima.
Pojavilo se nekoliko novih takmičara, što me posebno veseli. Čestitam svima koji su postigli dobre rezultate, a posebno pobedniku Iliji koji je u prvoj fazi tačno rešio sve rebuse. Valja napomenuti da su, takođe, Branislav i Đorđe otkrili odgonetke svih 14 rebusa. Čestitke zaslužuju i ostali iz prvog dela tabele, a posebno zahvaljujem kolegama sa dna tabele koji su simboličnim učešćem uveličali ovo naše takmičenje/druženje.
Mislim das mo napravili značajan pomak nabolje kada su u pitanju ova naša internetska takmičenja.

Nagrade za plasman
Za prvo mesto Ilija Đurković iz Podgorice osvojio je knjigu “Rečnik sinonima”, autora Pavla Ćosića u izdanju “Korneta”.
Knjigama su nagrađeni još i:
2. Milan Sečujski

3. Dejan Minić

4. Đorđe Karna

5. Kosta i Bogdanka Željski
6. Branislav Nikić

Nagrade za učešće.
Za ove nagrade konkurisali su svi koji su se plasirali između 7. i 31. mesta. Žreb je odlučio (Najbolja od svih žena je nasumično odabrala pet brojeva od 7 do 31, a onda sam ja izvukao dve ceduljice i to sa brojevima: 25 i 17).
Dakle, knjige su dobili:
Aleksandra Čolakov

Milosav Marjanović

Specijalnu nagradu – knjigu Damira Grošina „Melencze (1751-1918)“ u izdanju Istorijskog arhiva Kikinda, dobio je Igor Markov, kako najbolje plasirani stanovnik Melenaca, mesta kod Zrenjanina (ha-ha).

Knjige će biti dostavljene dobitnicima u narednih mesec-dva.

Još jednom čestitke svima, uz poziv da i dalje posećuju ovaj blog.
(Juče je bilo baš živo - 307 ljudi iz 17 država i 840 otvaranja stranice)

10 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Dobitnici knjiga koji će biti u subotu u Novom Sadu na takmičenju kvizaša neka se jave pa da knjige pošaljem po Vanji (objašnjenje ko je Vanja - Vanja Tomašev čovjek koji će pobjediti u subotu!)

Vanja Tomašev је рекао...

Nemoj, Slavko, ispašće da je namešteno.

Slavko Bovan је рекао...

Ma, jok, nego ja pokazujem kako sam dobar prognozer. Ko se sjeća, sjetiće se da sam prošle godine tako prognozirao da će pobjediti Brajković.

Vanja, VANJA, Vanja, Vanja (Meksički talasi)

Slavko Bovan је рекао...

Do sada smo se upoznali sa djelom, a sad je na red došlo da se upoznamo i sa likom ILIJE ĐURKOVIĆA.
(Imam još jednu fotografiju od koje pravim rebus. Na dobrom sam putu da sklopim upotrebljiv rebus)

Aleksandra је рекао...

Hvalaaaa! :)
Koju knjigu sam dobila?

Slavko Bovan је рекао...

Imaš li neku želju?
Možeš da biraš:
Mamutska ukrštenica
ili hoćeš nešto za čitanje:
npr "Leposava" Pavla Ćosića

Slavko Bovan је рекао...

Ovo je prilika da napomenem da je bilo zaista pošteno izvlačenje nagrada. Svi su imali jednaku šansu (osim prvih šest i Igora!)

Aleksandra је рекао...

Za čitanje.Vanja neka ponese za mene u NS,ako se nešto desi pa slučajno ne dođem,kazaću kome da da.Hvala još jednom :)

Slavko Bovan је рекао...

Šaljem knjigu. Odabraću nešto lijepo.

Aleksandra је рекао...

:)))