среда, 8. јануар 2014.

KRATKO OBAVEŠTENJE

Već izvesno vreme  nisam u mogućnosti da u svakom momentu imam pristup blogu, te su  neki moji odgovori malo kasnili. Naime, i dalje  mogu da vidim kada stigne komentar, ali često, po nekoliko sati,  nisam u mogućnosti da postavim komentar/odgovor (Navikli ste da odgovaram odmah ili u najkraćem mogućem roku).
Molim na malo strpljenja (Autori zagonetka mi mogli da priskoče u pomoć!).Ulažem dodatne napore da prevaziđem ove tehničke probleme.
Takođe, što se tiče saradnje, ne bi bilo loše da ono što je aktuelno, odnosno ono što treba objaviti u tačno određeno vreme da to pošaljete malo ranije nego do sada (Makar 24 sata pre vremena kada nešto treba objaviti).

1 коментар:

Бранислав Никић је рекао...

Mislim da imaš problem sa internet pretraživačem (Mozzila ili Internet Explorer). Skini Operu, instaliraj je i probaj s njom. Ja sam imao problem sa odgovaranjem na mejlove koje dobijam preko ptt.rs Mogao sam da čitam ali nisam mogao da odgovorim. Kada sam promenio pretraživač i počeo da koristim Operu, sve je došlo na svoje mesto.