среда, 5. фебруар 2014.

ZRNCA (340)

Autor: Ilija Đurković

3 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

VARJAČA
(var jača)

Slavko Bovan је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Miroslav Cvetković је рекао...

Jedna interesantna pričica:
Nakon povratka iz JNA, bio mi je neophodan posao (plata). Pošto nisam uspeo ništa da nađem na brzinu, završio sam kurs za elektrozavarivača i zaposlio se u jednoj monterskoj firmi. Radio sam više od godinu dana na montaži kotlova u toplanama, montaži ogromne fabrike tehničkih gasova (visinski radovi na 100 metara iznad zemlje)... Kasnije sam se zaposlio u MIN (Mašinska industrija - Niš) i radio kao dispečer u nabavci, tehnolog, konstruktor, projektant i kompjuterista, sve do 2004. godine kad sam se posvetio (samo) enigmatici. To je razlog da sam Ilijin indirekt lako rešio... mada, on tehnološki nije tačan: var nikako ne može biti jači (kkvalitetniji) ako se dugo vari!