недеља, 13. април 2014.

SA FEJSBUKA

Piše: Tode Ilievski
ISTINITA ENIGMATSKA PRIČA

Pre petnaestak godina, kao direktor Radio Debra, jednog dana trebalo je da putujem autobusom. Tada je padao sneg, a temperature su bile između -10 i -15 stepeni. Prema voznom redu polazak je bio u 11 sati, ali na šalteru sam dobio obaveštenje da prvi sledeći autobus u željenom pravcu polazi u 13 sati!
Razmišljao sam šta mogu uraditi. Vraćanje u moju toplu kancelariji učinilo mi se besmislenim, jer bi morao da dajem objašnjenja svojim saradnicima. Zbog toga sam rešio da na autobuskoj čekam dva sata, ali nisam znao kako sa manje nervoze mogu utrošiti to dugačko vreme.
Posmatrao sam stubove na kojima na makedonskom i albanskom jeziku je stajalo: pivo, sok, kafe... Odjednom pala mi je ideja da bez upotrebe olovke sastavim neku palindromnu rečenicu, u kojoj će biti upotrebljeni nazivi pića.
Koračao sam u snegu u krugu autobuske stanice i smišljao. Kad sam utrošio pola vremena, u glavi je bio željeni palindrom. Trebalo je samo da proverim rezultat. Izvukao sam svesku i olovku i zapisao:
LITAR PIVO KOSTE PIE I PET SOKOVI PRATIL!
Proverio sam i ostao bez reči. (Pratil = poslao)

2 коментара:

Belirac је рекао...

Gdje nam je Nikola Makedonski da ovo prevede?

Slavko Bovan је рекао...

Mislim da ovoj rečenici ne treba prevod. sasvim je razumljiva i s jedne i sa druge strane.