уторак, 27. мај 2014.

SIMPATIJA

Piše: Milorad Živanić


U nedelju oko podne dobio sam poruku sa nepoznatog telefona:
(tekstove prenosim onako kako sam ih dobio - ime, prezime i mob. telefon izostavljam!)

Gospodine Živaniću, vi uređujete dodatak u listu ALO, ja sam D. M. Iz Zaječara, želim ovom porukom da pohvalim radove koje objavljujete, ali najviše anagrame od gospođe ili gospođice Rajović jer su savremeni i nisu sumorni i najvažnije što sam hteo da kažem jeste to što ima jedna žena koja mi se dugo sviđa ali nisam joj prišao, ali je zato ona mene nazvala jutros i rekla mi: REŠI OVAJ ANAGRAM U ALO DODATKU I SHVATIĆEŠ ŠTA SI TI MENI, eto rodila se ljubav preko ovih slova. Pozdravljam sve i nadam se da ćete ostati u ovom stilu i mi smo velika podrška ovako dobrim anagramima, uopšteno enigmatici. POZDRAV

Poslao sam poruku: Fino, fino... i dobio odgovor:

Da, jer sam ja bez reči, tj preko vašeg anagrama sam danas srećan, tj ponašam se kao dete, ali morao sam da vam zahvalim na tome. JOŠ JEDNOM PUNO SREĆE U RADU!

P.S.: Anagram Verice Rajović je bio TAJI PISMA – SIMPATIJA (uz odgovarajući naslov i prigodan propratni tekst)

Evo još jedne potvrde koliko je enigmatika živa i životna stvar i svuda oko nas!

3 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

I ovakve priloge volim!

Zdenko је рекао...

MAJA STIPI

Migo је рекао...

I SAM PITAJ!