понедељак, 16. јун 2014.

PAPARACO ZAPISI

Subota, 14.06.2014. godine, restoran "Batak" vesela večernja atmosfera. Pažnja, sat ne pokazuje baš  tačno vrijeme. Neeeeeeeeeee!
Pjesma: "Čudnaaaaaaaaaaaaaaaaaa jadaaaaaaaaaaaaaaaaa od Mostara grada"
Foto: Jovan
Nedelja 15.06. 2014. godine, restoran "Lido". Dejan dobio novčanicu od 1000 kuna. Uhvaćen kamerom Paparaco -Ere, kada je u poslednjem trenutku odustao od prvobitne namjere (vidi levu ruku, u pogled sa značenjem: "Ne nisam ja!)-
Pažnja, pažnja - Ovu fotografiju ne objavljivati!

9 коментара:

Buda је рекао...

Hitno se vrati na onu La Lineu s "komadom"!!!

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovo!?
Otkud ova fotografija kada lijepo piše: Ne objavljivati!

Ovo je neka diverzija.

Željko Jozić је рекао...

Fantastična fotografija!!!

Vidi se da je spomenuti paparazzo dobro ispekao zanat u dodiru sa slavnim selebovima širom svijeta, i prava je povlastica da se udostojio uveličati ovu našu proslavu i podariti nam ovaj impresivni uradak.
(obratiti pažnju na kompoziciju i istančan osjećaj za trenutak). :)

Luka је рекао...

Mali ispravaknedićeva navoda.

Na povratku kući, "put" od Jaruna do Autobusnog kolodvora prevalio sam taksijem. Do vozača je sjedio Luka Pavičić, a na zadnjem sjedištu Kruno Matić, ja i Igor Jelovčić.

U "četvereosjedu" nije bio Kruno Matić, već bjegov susjed Mate Ivandić iz Sinja.


Slavko Bovan је рекао...

Dotični (inicijali SB!) je multitalentovan. Na gornjoj slici se vidi da pokušava pjevati i tako pokazuje svoj dar za kvarenje pjesme...hm...htjedoh kazati za muziku, a dole pokazuje da ima dobro oko za ženske obline...hm...htio sam kazati za fotografiju.

Slavko Bovan је рекао...

Da li ovo, ova ljepotica drži natpis na kome piše "SKANDAL"?!

Priznajem, tek sad vidim da nešto drži u ruci.

Gojko је рекао...

Dejanova ruka
"šeta" oko struka.

Dejan Minić је рекао...

Samo vi zezajte, ovo je sve ispalo slučajno (valjda), i sam se ne sećam ovoga.

Više sam slušao Tarikovu šalu kako bi bilo "bolje" da mi se daju dinari u tom iznosu.

Sreća da moja žena ne prati ovaj blog, sem kad joj ja nešto sugerišem, a to ovoga puta sigurno neću uraditi:)

Belirac је рекао...

Luka je napisao:
----------------
Mali ispravak Nedićeva navoda.

Na povratku kući, "put" od Jaruna do Autobusnog kolodvora prevalio sam taksijem. Do vozača je sjedio Luka Pavičić, a na zadnjem sjedištu Kruno Matić, ja i Igor Jelovčić.

U "četverosjedu" nije bio Kruno Matić, već njegov susjed Mate Ivandić iz Sinja.

Jovan odgovara:
---------------
Zahvaljujem na ispravci. Osjetio sam ja da tu nešto "ne štima". Dok smo se pripremali za put kući, više puta sam u restoranu "Lido" rekao da je Mate naručio taksi, a onda je on u taksiju spomenuo Sinj, što sam ja shvatio da je iz Sinja, a kako je Kruno (pa još i Matić) iz Sinja, greška se začas stvorila sama od sebe.

Inače, ja i Mate smo se upoznali još prije šest godina na "Danu enigmatike" 2008. godine, ali se poslije toga nismo vidjeli, a i šest godina smo stariji.

Zar Mate nije iz Brnaza?