понедељак, 2. јун 2014.

POD TAČKOM RAZNO

Tri Hercegovca i Makedonac koji je uvijek spreman na šalu, kao da je Hercegovac


Eroteka (126)
Volim druženja sa kolegama i koristim svaku priliku koja mi se ukaže da se sretnem da dragim prijateljima i porazgovaram o onome šta nas najviše interesuje – enigmatici. Stoga me baš obradovao poziv Radojice Jovičića, „alfe i omege“ EU „Vuk Karadžić“. Odmah sam zabilježio u tefter datum skupštine i počeo da smišljam način kako da sve uklopim i realizujem plan – „Odlazak u BG obavezno“.
Iz priloženog se vidi da sam uspio.
O skupštini je već bilo riječi u zvaničnim izvještajima, a ovdje ću se malo osvrnuti na  „RAZNO“.
Prije „raznog“ moram da pohvalim veoma dobar potez „Vuka“ (odnosno Jovičića) kada je za predsedavajućeg Skupštine predložio Nikolu Petkovskog, najpoznatijeg makedonskog enigmatu i (kako Nikola reče) „inventar“ enigmatskih druženja u Srbiji. Ova Nikolina izjava propraćena je gromoglasnim aplauzim. Bravo za Jovičića, a bravo i za Petkovskog!
Ovakvi skupovi su prilika da se prodivani o koječemu, ali najviše da se obradujemo jedni drugima, upitamo ja junačko zdravlje i dva-tri sata provedemo u prijatnom raspoloženju.
Uz članove „Vuka“ bilo je i više gostiju (opet pohvala za domaćina Jovičića). Brojnu delegaciju drugog beogradskog kluba („Nova zagonetka“) predvodio je predsednik Miroslav Lazarević, bio je prisutan i Milorad Živanić u svojstvu predsednika ESS, više uglednih srpskih enigmata, a  „Tupljenje i oštrenje“ je imalo specijalnu pozivnicu. Kasnije sam saznao i zašto. Na moje zadovoljstvo zapazio sam da je u novom „Kovčežiću“ obilato korišten materijal sa TIO i svaki put je citiran izvor. Dobili smo i zahvalnicu, a meni srce ovoliko (pokazujem raširene ruke). Dakle, ne radim(o) uzaludan posao. Opet zahvaljujem Radojici!
Sada malo razno:
-Tehnika mi je totalno zakazala. Crkle baterije za foto-aparat i to baš kada sam pokušavao da načinim prvu fotografiju. U pomoć priskoči Ivanišević, kad ono „cvrc-gecrkt“, nakon jedne forografije pade sistem na kameri (Mora da smo previše lijepi pa zbunjujemo modernu tehniku). Jedino je Jovan Vuković neumorno škljocao.
-Krsta Ivanov kaže da je sve pod kontrolom kada su Susreti enigmata Srbije u pitanju. Idemo u Bor zadnjeg vikenda u avgustu. Idemo!
-Momir Paunović je veselo društvo za okruglim astalom (Da ne kažem „Vitezovi okruglog stola“: Paunović, Jevtić, Živanić, Bovan, Ivanišević, Sarajlija, Ivanov i Mijatović.) kroz zanimljivu priču pokazao vezu pjesme „Oprosti mi pape“ sa Pančevom. Priča je zanimljiva  i vjerujem da će biti prilike da je Momir ispriča i širem auditorijumu (a i onu o Vlajni koja jede grožđe u „nevrijeme“).
-Nikola Makedonski mi je predao jednu stranicu iz makedonskih novina u kojoj je preko cijele strane intervju sa izvjesnim mladim enigmatom koji obilježava 60 godina enigmatskog rada. Prilog će biti objavljen za koji dan.
-NN lice je uz pomoć prijatelja popilo flašu vina „Ždrepčeva krv“ (crnog naravno) a kada je zatražilo (to lice NN, inače ljubitelj dobrih vina) repete, konobar donese (ne)adekvatnu zamijenu „Bela ždrepčeva krv“. Odmah konstatovasmo da je naziv potpuni promašaj i da „Ždrepčeva krv“ ne može imati tu boju. Nešto drugo ždrepčevo može imati tu boju „belog“ ali „Ždrepčeva krv“ mora imati odgovarajuću boju. Žuti karton vinariji!
-Uskoro iz štampe izlazi 500 broj „Ukrštenice“ koju uređuje Midhat Sarajlije. TIO će jubilej na adekvatan način obilježiti.
- Knjiga o ukrštenicama koju su uradili Lazarević i Vuković je štampana „samo treba da stigne iz Niša“ (citiram ML).
-Pretresene su još neke zanimljive enigmatske teme („Kviskoteka“, enigmatska takmičenja, „Novi najnoviji“ Savez enigmata Srbije, stanje u nekim enigmatskim listovima, enigmatski blogovi, knjige u pripremi, naredni enigmatski sureti,...).
Kada se sve rezimira, prijatan izlet u Beograd, lijepi vedri razgovori. Ukratko, odličan način za „punjenje baterija“ do naredne prilike. U mom tefteru su upisana dva dešavanja u narednu subotu (Beograd i Stara Pazova). Kako realizovati makar jedno od to dvoje? (češkam se po glavi)  

5 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Mogao je biti naslov i "Tekuća pitanja"

Slavko Bovan је рекао...

Podsjećanje na prvo (od tri) pravilo za rad ovog bloga:

1.Obavezno je dobro raspoloženje.
(Оdstupanje od ovog pravila strogo se kažnjava)

Dakle, četvorka sa slike (vidi se iz priloženog) neće biti podrvrgnuta sankcijama!

R.Jovicic је рекао...

Dragi Slavko!
Drago mi je da si zadovoljan druzenjem sa nama. U meni i clanovima udruzenja enigmata "Vuk Karadzic" imaš uvek prijatelje. Zahvaljujem na svemu što je objavljeno i što će biti objavljeno.
Odmah kada dobijem jos slika od Vukovića, poslaću ti nešto o JUBILARCIMA, KOJI SU OVE GODINE PROSLAVILI 50 GODINA ENIGMATSKOG RADA. Srdaćan pozdrav...

Slavko Bovan је рекао...

Da, zadovoljan sam!
Ima još nekoliko tema koje treba obraditi, a među tim temama jesu i JUBILARCI. Rado to objavljujem čim pristignu fotofrafije.

Gojko је рекао...

REKAO TE Vuk tu zvati
svi ste hepi,kao svati.