NAJKI
Nedavno je u medijima (više dnevnih listova i sajtova) objavljena
sledeća vest (obično u rubrici: „Zanimljivosti“)
Velika debata u vezi
sa jednom od najvećih sportskih marki na svetu napokon je završena, i to
zahvaljujući šefu kompanije „Nike“.Filip Najt, predsedavajući Borda direktora,
dobio je pismo u kome su mu bila ponuđena dva odgovora koja se tiču pravilnog
izgovaranja imena njegove kompanije a on je trebalo da zaokruži tačan. Ben
Martin i Kenda Peters, koji su poslali pismo, objavili su fotografiju odgovora
koji im je Najt poslao - pravilno se izgovara Najki. Peters i Martin, obojica studenti kreativnog marketinga,
opkladili su se u vezi sa tim kako se ime kompanije izgovara, nakon čega su
odlučili da pišu Najtu kako bi kraju priveli jednu od velikih misterija 20.
veka. „Unutar pisma smo stavili i kovertu sa markicama kako bi mogao da nam
pošalje svoj odgovor i prosvetli nas. Nismo zapravo mislili da će to učiniti,
ali svaka mu čast – nekoliko nedelja kasnije imali smo odgovor u našim rukama“,
izjavili su.
Нема коментара:
Постави коментар