понедељак, 16. јун 2014.

REČ PO RIJEČ (567)



NAJKI
Nedavno je u medijima (više dnevnih listova i sajtova) objavljena sledeća vest (obično u rubrici: „Zanimljivosti“)

Velika debata u vezi sa jednom od najvećih sportskih marki na svetu napokon je završena, i to zahvaljujući šefu kompanije „Nike“.Filip Najt, predsedavajući Borda direktora, dobio je pismo u kome su mu bila ponuđena dva odgovora koja se tiču pravilnog izgovaranja imena njegove kompanije a on je trebalo da zaokruži tačan. Ben Martin i Kenda Peters, koji su poslali pismo, objavili su fotografiju odgovora koji im je Najt poslao - pravilno se izgovara Najki. Peters i Martin, obojica studenti kreativnog marketinga, opkladili su se u vezi sa tim kako se ime kompanije izgovara, nakon čega su odlučili da pišu Najtu kako bi kraju priveli jednu od velikih misterija 20. veka. „Unutar pisma smo stavili i kovertu sa markicama kako bi mogao da nam pošalje svoj odgovor i prosvetli nas. Nismo zapravo mislili da će to učiniti, ali svaka mu čast – nekoliko nedelja kasnije imali smo odgovor u našim rukama“, izjavili su.

Нема коментара: