уторак, 1. јул 2014.

MAGIČNI ŠTIT

Osmosmjerka 512, 18.03.2011
(Prilog: Jovan Nedić)

6 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Šta je ovo?
Nema rješenja.
Da nisu Nikola Makedonski i Ilija Slavonski zaspali, ili se drugi ne usuđuju da napišu rješenje, čekajući na njih?!

N. Petkovski је рекао...

Pokušavao sam još od jutros da rešim ovo, ali sam malo zaglibio. Imam sledeće:
1. PLATICERIJ
2.
3. STAMATOVIĆ
4.
5. ACETOSALIN
6.
7. MRAVOLOVAC
8. MITIZIRANJE

Zaglibio sam kod navedenih reči - 2, 4 i 6.Umorio sam se i ne da mi se više rešavati. Ako neko uspe, čestitam mu.

IlijaO је рекао...

Nikola mi baš nije uvjerljiv u opravdanju:komplicirano je, a uz ovo napisano,mogao bi dodati još i:
2.NASAREKATI
4.PIRAKOLOZI
6.DEKOLATORI
Priznajem , ni u jedno nisam siguran,samo"nabadam"!

N. Petkovski је рекао...

Upravo tako Ilija. I ja sam imao slična "nabadanja", ali nigde nisam našao potvrdu za njih, pa sam odustao. Više me interesovao fudbal, dve izuzetno uzbudljive utakmice gde su se favoriti provukli kroz iglene uši i ko zna šta bi bilo kad bi bilo penala.

UNESCO је рекао...

Moj pokušaj pojmova pod 2, 4 i 6:

NAVAREKATI
PIRAMOLOZI
DEKOLATORI



Slavko Bovan је рекао...

Pravo da vam kažem, ne znam rješenje, ali vjerujem da ćemo zajedničkim radom sve uklopiti kako treba.