четвртак, 31. јул 2014.

ERO U ZAGREBU

Eroteka (135)
Ovo je priča od 1000 slova koju sam slao na konkurs "Kviskoteke"

ERO U ZAGREBU

Imam dvije pasije – enigmatiku i astronomiju.
Kosmos mjerkam noću, a danju sastavljam križaljke.
Uvečer sjednem pokraj teleskopa, skuham dosta kave te pripremim gramofon i stare ploče.
Ploča na gramofonu pucketa, ali to me vraća u stara vremena. Prisjećam se putovanja iz mladosti.
Jednom sam došao vlakom u Zagreb u svitanje. Na kolodvoru kupih vruće kifle i najnoviji broj „Kviza“. Šetajući skoro praznim ulicama listao sam „Kviz“ tražeći svoje ime.
Usnulog klošara darivah kiflom i s nešto sitniša. Susrećem nekakvog fićfirića koji mi hoće nešto kazati. Makro, s tihom jezom, ponudi usluge dame koja je stajala nekoliko koraka dalje, naslonjena uz ulaz trošne zgrade.
Nesretnica se nasmija. Ta krezuba usta izazvaše dodatno gađenje. Dođoh prvi put iz provincije u veliki grad i odmah upadoh u nevolju.
Potrčah, u rano jutro, niz ulicu.
Pjesma s ploče prestade.
To me vraća u stvarnost.
Oblačno nebo skri epohalno otkriće koje je baš večeras čekalo da ga otkrijem!
Bolje je da završim neke zagonetke.
Hajde da napišem priču za „Kviskoteku“!
Završavam i stavljam prijepis u dokumentaciju.
Kopiram i dajem prigodan naslov.
Još da prebrojim slova! Jesam li skrio nazive deset zagonetaka?!
Neću da mi žiri kaže: „Očit aljkavac! Nije dobro brojao! Bacite u koš!“
 

4 коментара:

Željko Jozić је рекао...

Nije loše Ero, nije loše...
Da si kojim slučajem smio
ponoviti svoj ep s predzadnjeg
prvenstva vjerujem da bi uklopio
sve enigmatske vrste. :)

P.S. Nikako nemoj priznati ženi
da je očijukaš sa zvijezdom Danicom,
pa makar i preko teleskopa. :)

Marko Mihaljevic је рекао...


Slika sve govori:

ERO NA P(ERO)NU

Slavko Bovan је рекао...

Željko, hvala!
Dobro me podsjeti. Već sam imao sugestija da ponovim P priču. Biće urađeno za 10-15 dana (kada se sjetim).

Kao uvertira.
Najbolja od svih žena povodom "P priče" mi onomad reče: "Lako ti je da napišeš P priču kad stalno misliš samo na X"
Koji pojam je X (zaokruži tačan odgovor)
a. pivo
b. pilav
c. pseudonadimpresionalizam
d. premetaljka
e. p.... (ono što ste prvo pomislili)

Slavko Bovan је рекао...

Marko, lijepo zapažanje!