петак, 25. јул 2014.

ANAGRAMIRANJE (1026)

Autor: Ljubica Bilalović

9 коментара:

Miroslav Cvetković је рекао...

Malo si me zbunila, Ljubice: jedino rešenje ovog anagrama je BARSKA METLICA. Ali... ovo je vodena nana (barska nana, barska metvica...), a u Srbiji je barska metlica - RASTAVIČ. To nisu iste biljke. Molim te da mi razjasniš ovo, kad uzmogneš.

Miroslav Cvetković је рекао...

Problem je rešen, a dobili smo i krivca: Slavko je anagram ilustrovao pogrešnom fotografijom. Jedno negativno brojanje za njega!

Marko Mihaljević је рекао...

BRA LATICE S MAK(a) ?

ljubica bilalovic је рекао...

Pa dobro, Miroslave, majka mu stara, zar si mogao da posumnjaš u ovakvog ratara? Ljekovito bilje mi je čak uža specijalnost :).
A Slavko je klasičan primjer mutikaše. Ne mogu da se načudim da barsku metlicu nije prezentovao nekim toplesom.

Slavko Bovan је рекао...

Ihhh, kakvi ste!
Zar u gornjem desnom uglu ne vidite stručak BARSKE METLICE :)

ljubica bilalovic је рекао...

Da, da, samo se maskirao u stručak BARSKE METVICE... :)

Marko Mihaljević је рекао...

Mogu da primjetim
nisu ni biljke više
što su nekad bile

Miroslav Cvetković је рекао...

Ljubice,
Juče popodne sam opravdano bio odsutan (došao mi zet iz Abu Dabija), pa ti tek sad odgovaram. Izvini što sam najperifernijoj periferijom mozga na trenutak pomislio da se tebi može desiti ovakav propust. A Slavko... ma, dobro, mnogo radi, pa (mnogo) i greši :)

ljubica bilalovic је рекао...


;)