петак, 4. јул 2014.

NOSTALGIJA (251)


Piše: Miroslav Cvetković
Vinkovci, 1984.
Ovi susreti su održani nekoliko meseci nakon mog povratka iz Varaždina i Zagreba - JNA. Već sam imao skoro dvogodišnji bračni staž i kćerku staru 15-ak meseci. Nekoliko meseci nakon ovih susreta sam se i zaposlio.
Fotografije su malo lošije jer ih nisam ja pravio. Već sam ranije rasturio foto-aboratoriju, pa sam ove fotke uradio kod nekog "profesionalca" (nažalost sa znacima navoda). Šaljem još jednu, veoma sličnu fotografiju onoj koju je poslao Jovan, a tu je još jedna na kojoj smo pokojni kolega Olaf Ljubibratić i ja.
Inače, slabo se sećam ovih susreta. Znam da su bile neke nesuglasice oko održavanja ovih, "Vinkovačkih" i onih "SZJ".

18 коментара:

Belirac је рекао...

Ove su slike ljepše od one koju sam ja poslao. Skoro da su u boji...

Belirac је рекао...

Prema slikama se da zaključiti da je 13. oktobra 1984. godine bilo prilično toplo.

Belirac је рекао...

I još jedno podsjećanje: na slici su Miroslav Cvetković, Vesna Jemrić (danas Šarić), Jovan Nedić i Silvana Biondić. Snimljeno ispred vinkovačkog hotela "Slavonija". Snimio: Voja Dodevski Miroslavovim (Miroslavljevim!?) fotoaparatom.

Slavko Bovan је рекао...

Šaljite fotografije!

Miroslav Cvetković је рекао...

Fotografije su iste kao i ona Jovanova... samo sam se malo zamlaćivao u PHOTO-PAINTU i stvorio privid sepija tona karakterističnog za stare (najbolje i najtrajnije!) fotografije rađene na papiru sa srebro-bromidnom emulzijom.

Miroslav Cvetković је рекао...

Kad budem imao malo vremena poslaću nekoliko fotografija na kojima je jedan veoma interesantan bivši enigmata... Verujem da neki znaju šta je radio i šta radi ovih godina, ali ga je velika većina nas odavno već zaboravila.

Анониман је рекао...

Evo ga Miroslav zagonetan.

Sjecam se Vinkovaca, super vazni susreti za mene, ... jeste, bilo je lijepo vrijeme...

Hajro

Miroslav Cvetković је рекао...

Pronađoh još jednu fotografiju SUSRETA na SUSRETIMA u Vinkovcima. Ko je uslikao - ne znam (možda Voja). I ona je nekako bledunjava, ali se naslućuje pomenuta četvorka.
FOTOGRAFIJA

Miroslav Cvetković је рекао...

Da li, Hajro, misliš na ove (1984. godine) ili na Prve susrete enigmatskih klubova Jugoslavije (1980. godine)?

Miroslav Cvetković је рекао...

O ovome sam 22. aprila pisao i priložio nekoliko fotografija (Nostalgija 189).

Анониман је рекао...

Mislim na Vinkovce 1984, mislim da nisam ni bio 1980.
Hajro

Miroslav Cvetković је рекао...

Hajro, Hajro...
Ko je onda na slici koju ću uskoro ovde okačiti?
Snimljena 1980. godine.

Slavko Bovan је рекао...

Bolje da sliku šalješ mejlom. Idealno bi bilo da ide i tekst kao ovaj večerašnji (koji ide sutra u 14.00)

Miroslav Cvetković је рекао...

Onaj ispred mene previše liči na tebe, Hajro:)
FOTO

Miroslav Cvetković је рекао...

Kasno :)

Анониман је рекао...

Dakle bio sam u Vinkovcima i 1980, ali sam mnogo bolje zapamtio 1984.
Zapamtio sam i nash razgovor na posljednjem susretu, Arandjelovac zar ne.
Hajro

Miroslav Cvetković је рекао...

Tu nastaje problem: ja se Aranđelovca sećam kao ti Vinkovaca :)

Анониман је рекао...

Puno je vremena i sadrzaja proslo, da ne kazem da smo matori...

HH