среда, 13. август 2014.

IDEMO U BOR (16)



Piše: Krsta Ivanov
Ovo je nastavak prethodnog napisa. i ovim putem pozivam učesnike 14. SES-a u Boru, da svoje učešće prijave recepciji hotela, Matiću ili meni, na već date brojeve telefona, a posebno one koji nameravaju da dođu dan ranije. Evo prvih prijavljenih česnika: Necin Sofija i Katarina, Nedić Jovan, Vesna i Sonja, Knežević Dinko i Vera, Dubrović Josip, Ozdanovac Ilija, Džijan Tunjo i Milošević Zoran.
   Neću da nabrajam imena onih za koje znam da sigurno dolaze, ali ne znam s kim? Red je da se jave i prijave.

26 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Poslao sam poruku Krsti da bilježi Zlatana i mene! (Mislio sam da je već ubilježeno)

Belirac је рекао...

Ilija Crnogorski još se nije prijavio za Bor, a ja već spremio punu torbu enigmatike za njega!

Slavko Bovan је рекао...

I ja se nadam da će stići Ilija iz Podgorice kako bi TIO imao takmičarsku ekipu.

Dejan Minić је рекао...

Jovan mu spremio mamac za dolazak:)

Slavko Bovan је рекао...

Mora se priznati dobar mamac!!!
Ako to ne uspije, ne znam šta će.

Slavko Bovan је рекао...

Da bih odagnao eventualne strahove, objavljujem da nisam planirao da se takmičim u zvaničnim disciplinama.

Takmičiću se JEDINO ako bude ekipe TIO (odnosno ako TIO ne bude u mogućnosti da sklopi ekipu bez mene).

Slavko Bovan је рекао...

Mnogopoštovani i mnogouvažavani isfrustrirani genijalac ponovo pokušava napasti na moj blog i to u momentu kada sam na odmoru pa se ne mogu braniti od izliva vulgarnosti u svojoj kući. Znam da je alergičan na pojedine riječi kao što su BOR, DRUŽENJE, UŽIVAM, LIJEPO... te znam da se mnogo sekira zbog toga. Tu mu ne mogu pomoći, ali mogu još jednom kazati da je njegovo prisustvo na mom blogu nepoželjno. Neka izvoli svoje vulgarnosti i mržnju prema meni istresati na ovom elitnom mjestu, a nas ostale manje vrijedne ostavi na miru!

(Uzgred kazano. Blokirao je komnentare sa svom elitnom blogu za mene, ali mu to ne smeta da zagadi moj blog)

Slavko Bovan је рекао...

Naravno, kao i do sada, niko neće javno kazati:
1. Slavko nisi u pravu! Pusti ga da te blati i naziva najpogrdnijim imenima jer si to zaslužio. Posebno je poželjno da to radi u tvojoj kući.
ili
2. XY nisi u pravu!

Quizmaster је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Quizmaster је рекао...

Tvoj blog nije, barem po trenutnim opcijama, zatvoren za komentare posetilaca. Ako ti smeta to što pišem i želiš da sprovedeš cenzuru, uvedi password za čitaoce i rešen problem.

Ako se osećaš prozvanim za nešto u mojoj poruci, napiši normalan, argumentovan odgovor, umesto što predstavljaš sebe kao žrtvu progona. Naravno, argumente za diskusiju nemaš, pa zato brišeš moju poruku u kojoj stoje činjenice i vrlo konkretna pitanja.

A moj blog sam namerno privremeno blokirao, pošto sam znao kakav ćeš glup korak pokušati. Te dečije fore sa prebacivanjem poruka zaboravi! Evo ponovo moje poruke, pa je ti slobodno briši 500 puta, ja ću je poslati i 501. put i briga me za tvoj godišnji odmor.

----------------------------
Krsto, ja bih možda i došao, pošto sam siguran da ćeš biti odličan domaćin i da će gostima biti prijatno, ali pre toga mi trebaju odgovori na neka pitanja.

1. Koje discipline će zvanično biti računate kad se bude proglašavao najuspešniji učesnik SES? Prošle godine to nije bilo definisano pravilnikom, pa je otet pehar Sretenu Periću, koji je imao najviše zlatnih medalja u pojedinačnoj konkurenciji.

Sumnjam da se i ove godine sprema sličan scenario, da se Bovanu namesti pehar tako što će mu se po potrebi računati ili ne računati kvizovka. Možda će odjednom i rebusi da se računaju, a bili su tretirani kao nezvanična disciplina kad je u Kikindi trebalo da ja budem najuspešniji učesnik susreta? Inače, ako se dobro sećam, u početku nije ni spomenuto da će kvizovke biti u Boru, otkud odjednom u programu?

2. Zbog čega se anagramiranje ne održava kao što je bilo ranijih godina, kad je u 90 minuta trebalo sastaviti tri teme, što je za majstore sasvim dovoljno vremena? Ovako, gubi se smisao tog takmičenja (jer, zašto onda i zagonetke ne bi sastavljali 24 sata?), a učesnici nisu u ravnopravnom položaju. Neko će tokom ta 24 sata biti mnogo više angažovan u drugim disciplinama, a pojedinci bi takođe mogli da koriste laptop i kompjuterski program koji znatno ubrzava sastavljanje anagrama.

3. Zašto šah i kvizovka moraju da idu u isto vreme, kad ima ljudi koji bi se oprobali i imali šanse za visok plasman na oba takmičenja? Piše da ova takmičenja traju od 20 do 22 časa - zar ne može kvizovka da ide posle šaha, do ponoći, pa i do 1 čas ako treba? To je sasvim prihvatljivo vreme za one koji vole da se zaluđuju ovim igrama.

4. Ako bih eventualno odlučio da se takmičim, želeo bih prethodno da znam ko čini žiri na takmičenjima. Opravdano sumnjam da bi pojedinci iz ESS, neprijateljski nastrojeni prema meni, mogli namerno da mi dodeljuju slabije ocene kako ne bih bio najbolji učesnik SES u Boru.

5. Možeš li garantovati da neće biti dozvoljeno prepisivanje na takmičenju u rešavanju (što je do sada bila uobičajena praksa) i da će oni koji to rade biti momentalno diskvalifikovani?

6. Može li da se uvede tajnost pri ocenjivanju, da žiri ne zna čije je radove dobio? Ovo ne bi trebalo da bude naročito teško da se izvede.

7. Ako budem išao, neću imati telohranitelje da me brane od pojedinih kretena, tako da bih došao na sopstveni rizik. Možeš li barem garantovati da će oni koji pokušaju da me fizički napadnu (a ima takvih koji su mi slali otvorene ili prikrivene pretnje) biti odstranjeni sa manifestacije?

Slavko Bovan је рекао...

Najbolja od svih žena ovog momenta najavljuje da će i ona OBAVEZNO u Bor! Piši nas troje iz Kikinde, Krsto!

Quizmaster је рекао...

Uh, živo sam se uplašio što će i ona da dođe... Hoćeš nju da pošalješ da me tuče?

Poruči ti najboljoj od svih žena da ću je maksimalno ignorisati i da me ne zanima to što ona ima da mi poruči. Ako će samo zbog toga da putuje, džabe će da troši i vreme i novac.

Slavko Bovan је рекао...

Najbolja od svih žena šalje poruku Nedićima. Zatvorili smo finansijsku konstrukciju za Bor, a bili smo u pregovorima da ide i ona, pa je prije nekoliko minuta definitivno pristala na ekskurziju u Bor.

Quizmaster је рекао...

Moj blog je potpuno otvoren za komentare, ali ne i za to da ti prebacuješ na njega poruke koje cenzurišeš na svom blogu.

U kontekstu svega što je napisano, pogotovo što si OBAVEZNO stavio velikim slovima, apsolutno je jasno na šta se odnosio taj komentar i nema potrebe da objašnjavaš svojim čitaocima, nisu debili.

Анониман је рекао...

Čak Noris pobeđuje i na takmičenjima na kojima ne učestvuje.

Ilija Đurković је рекао...

Jovan je bacio vrlo dobar mamac, ali su male šanse da se, zbog poslovnih obaveza, pojavim u Boru.
Ako se nešto do tada promijeni, biću najsrećniji da vam se svima pridružim.
Ako dođe još i Zoran, biće više nego interesantno!

Slavko Bovan је рекао...

Nadamo se Ilija da ćeš se izboriti sa poslovnim obavezama.

Анониман је рекао...

Ovo zaista nema smisla. Ako se ovo prepucavanje nastavi, mislim da bi bilo u redu da svi odgodimo putovanje u Bor. Trebamo ih bojkotovati. Jer su stvarno nenadjebivi!

Анониман је рекао...

To je Zoradisova zelja.

Анониман је рекао...

zna se ko je dobro došao. Problematični likovi nisu nikome potrebni pa ni u Boru. Do sada smo se na susretima bavili enigmatikom, a ne budalaštinama - što da i dalje ne ostane tako.

Slavko Bovan је рекао...

Vratih se sa popodnevno-večernjeg provoda u Nevesinju i vidim da ima raznih "hrabrih" komentara. Još jednom molim da se suzdržite od anonimnog komentarisanja.

Slavko Bovan је рекао...

Uzgred, koga interesuje, ove sedmice je u Nevesinju veoma živo a ulice su pune lijepog mladog svijeta. Sportski i kulturni sadržaji su na svakom koraku i održavaju se tokom cijelog dana. Ipak je ovo manifestacija koja se održava 139. put.
Trenutno je u toku nastup nekoliko di-džejeva, što znači da je nama u ozbiljnijim godinama vrijeme za spavanje :)

Quizmaster је рекао...

Slažem se sa ovim anonimcem da problematični likovi nisu potrebni enigmatici. S tim u vezi, najbolje bi bilo da Živanić i oni koji ga i dalje podržavaju uopšte ne dođu u Bor. Naravno, time ne bi nestali svi problemi u srpskoj enigmatici, ali bi ona odmah postala poštenija, a radna atmosfera daleko zdravija.

Pošto se to verovatno neće dogoditi, moja želja je da što više ljudi dođe u Bor i da na skupštini glasa za Živanićevu smenu, jer ovaj čak i nakon svega što se desilo misli da može da bude predsednik i ne daje ostavku. S tim u vezi, mogu reći da ću ukoliko dođem u Bor (a sve su veće šanse da hoću) ne samo prisustvovati radu skupštine, nego ću se založiti da se Živanić isključi iz saveza ako ne vrati novac koji je otuđio "Novoj zagonetki" i Miliji Stevanoviću. Uslov da ne bude isključen biće i taj da u nadležnost saveza vrati tezgu za "Alo" koju je ugovarao u ime ESS, a privatizovao za sopstvene potrebe.

Naravno, isteraću na čistac i ovu lakrdiju sa prošlogodišnjom dodelom pehara i tražiti da se Sreten Perić, koji je imao najviše zlatnih medalja u pojedinačnoj konkurenciji, zvanično proglasi najuspešnijim učesnikom SES u Vranju, a da se Bovanu naloži da vrati pehar.

Slavko Bovan је рекао...

Naprasno se sjetih onih uštipaka sa Širokog Brijega.

Quizmaster је рекао...

Uopšte me ne čudi da si se setio te izreke "Ko o čemu, baba o uštipcima". Pošto nemaš nimalo morala i poštenja, tebi je beznačajno, glupo i smešno to što je Perićev trud i rezultat poništen nečijom samovoljom.

Doći će vreme kad ćeš se setiti i one mudrosti "Ko se poslednji smeje, najslađe se smeje", samo što ti onda to neće biti nimalo smešno.

Slavko Bovan је рекао...

Bijahoše dobri uštipci!