четвртак, 14. август 2014.

VEČERAS

Večeras u 20.00 počinje 11. Olimpijski kviz u okviru 139. Nevesinjske olimpijade. Svoj cilj sam ostvario, plasirao sam se u finale. Moji rivali su odlični kvizaši, 20-30 godina su mlađi od mene te će biti izuzetno teško ostvariti bolji rezultat od četvrtog mesta. Ipak, nisam ni ja "kašalj od mačke". Idem da se igram pa kom opanci, kom medalja! Prošle godine je bilo izuzetno zanimljivo i mnogobrojna publika je uživala.
Raduje me činjenica da imam dosta navijača iako sam jedini gost. 
Danas u gradu sretoh prošlogodišnjeg finalistu (srebrna medalja) koji je ove godine na kvalifikacijama bio petoplasirani. Nije mnogo razočaran, iako je do sada bio redovan učesnik finala. Reče da će doći večeras da nas bodri svu četvoricu. Poželio mi je sreću, a ja rekoh: "Hvala, trebaće mi!".
Navijate li za mene?

5 коментара:

ljubica bilalovic је рекао...

N A V I J A M O !!!

ljubica bilalovic је рекао...

I S R E T N O !!!

Dejan Minić је рекао...

Moja prognoza - bićeš drugoplasirani:)

Marko Mihaljević је рекао...

Ajmo Slavko!

Meni su govorili što si stariji to si luđi, a na tebi je red da poludiš u pozitivnom smislu i osvojiš prvo mjesto.

:)

Анониман је рекао...

Sretno

S. Medo