субота, 1. новембар 2014.

ZRNCA (609)


7 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Mala pomoć - čini mi se da je jedna od njih na čelu NBS. (Jeste, to je ona koja je napravila minus od 44,3 milijarde dinara samo u ovoj godini:)

N. Petkovski је рекао...

Je li ovo indijansko pleme OMAJE?

Dejan Minić је рекао...

Ja sam mislio na ovo. Slavko neka prikači link.
http://sr.wikipedia.org/sr/Omaja_(mitologija)

Slavko Bovan је рекао...

omaja

Slavko Bovan је рекао...

Ubačen link.

N. Petkovski је рекао...

Ja ipak mislim da je tačno rešenje OMAJE a ne OMAJA, bez obzira da li je indijansko pleme ili biće iz srpskog folklora, jer fraza MORA da ide O MAJE (slovo O je od imena Maje Odžaklijevske). O MAJA? Jok, brate, tu imaš padeže, ili možda u Leskovac se ne služite sa padeži.

Dejan Minić је рекао...

Nikola, ti će mi kažeš za padežI:)

Naravno da je rešenje OMAJE. Link sam stavio da se vidi o čemu se radi