четвртак, 4. децембар 2014.

DIVAN DAN


34 коментара:

N. Petkovski је рекао...

"4. decembra je rođendan blogogazde, neko će sigurno da bude PRVI ko će mu čestitati, a ja želim da budem NULTI, prvi pre prvog. Pa eto, ja kao nulti čestitar želim srećan rođendan Slavku i da se još dugo, dugo družimo na ovim enigmatskim blogovima i raznim enigmatskim skupovima."

Mesud је рекао...

Da sam znao ja bih čestitao mnogo ranije. Ali, nije ni sada kasno: sve najbolje, drugar moj!

ljubica bilalovic је рекао...


SLAVKO, SRETAN ROĐENDAN I SVE NAJBOLJE!!!

Marko Mihaljević је рекао...

SLAVKO SRETAN ROĐENDANn, nazdravljam s dvije u tvoje ime!

Hajro је рекао...

Sretno Slavko, neka vas strijelaca, svijet je bolji s vama.

Анониман је рекао...

SLAVKO, SRETAN ROĐENDAN I SVE NAJBOLJE!!!

Štefan Markovič

Luka је рекао...

Vidim da ima mnogo onih koji rade treću smjenu, dežurajući na blogu, posebno glede upućivanja rođendanske čestitke. Nettko je bio prvi a netko mora uzeti sretan broj 7.
Prije godinu dan komentirah:
O, TREZVENI AKTIVIST!
SLAVO(M) OKOVAN, BRE!
... i ništa se nije promijenilo.

U to ime NAZDRAVLJE!

ESSA је рекао...

Sretan rođendan Slavko! Sve najbolje!

Cryptoman је рекао...

puno srece, dugog i lijepog zivota, i puno enigmatskih druzenja na blogu i izvan njega.

Bud је рекао...

Sretno na svim poljima!!

Miroslav Cvetković је рекао...

SREĆAN TI PEDESET TREĆI ROĐENDAN!

Ilija Đurković је рекао...

Srećan ti rođendan i sve najbolje!

D.Đ. је рекао...

SRETAN ROĐENDAN !

Rok Ban је рекао...

SRETAN ROĐENDAN I SVE NAJBOLJE!

Migo је рекао...

Srećan rođendan Slavko,
Želim ti sve najbolje, najljepše, naj...

mihajlo је рекао...

SLAVKO SREĆAN TI ROĐENDAN

Dejan Minić је рекао...

Čestitka i od mene! Sve najbolje:)

Mirka је рекао...

Srećan rođendan, Slavko.

Radojica Jovičić је рекао...

Srećan rodjendan, dobro zdravlje tebi i tvojim najbližim i mnogo sreće i uspeha u životu i radu.
Preko mene, čestitku ti upućuju i svi članovi Udruženja enigmata "Vuk Karadžić".
Želja nam je da na ovom blogu još dugo razmenjujemo mišljenja o enigmatici i sećamo se svega što smo kroz život radili.
Srdaćan pozdrav...

Gojko је рекао...

BOKAL NOV je
taj za VAS-
nazdravljamo
ovaj čas!
------------
Ovaj blog gazda
baš čvrsto sazda!
-----------------
S....n r......n !

Анониман је рекао...

СРЕЋАН РОЂЕНДАН
Отац и син

Анониман је рекао...

Sretan roćkas!
Frano Vukoja

Mišo је рекао...

srećno i dugovječno, prijatelju!

Fišek је рекао...

Cestitka stize I iz Kanade.
Srecan rodjendan I svako dobro

S. Hamsic

Анониман је рекао...

Slavko, drago mi je da si u društvu Rajnera Marije Rilkea i Sergeja Bupke (rodjeni istog datuma!).
Sve najbolje i SREĆNO!
Žarko Đokić

IlijaO је рекао...

E, sad , kad su svi rekli što su htjeli, i ja se , dakle, pridružujem i željama i čestitkama . Zbog obaveza nisam ni bio blizu računala! Sretno i berićetno!

Анониман је рекао...

Enigmatske igre
nemoj da se maneš
i SAV 'VAKO NOBL
vazda da ostaneš!

Srećan ti Ero rođendan!

Momir Paunović

Nevenko Soldo је рекао...

Sretan rođendan!

Анониман је рекао...

Srećan rođendan Slavko, sve najbolje!

N.

S. Čolaković је рекао...

Srećan rođendan i sve najbolje!

Анониман је рекао...

SREĆAN ROĐENDAN!
Lozničanin

Krsta је рекао...

SREĆAN RODJENDAN! Eto prvi sam, ali sa druge satrane.

Belirac је рекао...

Ipak ću ja biti prvi, ali sa druge strane. No, moja rođendanska čestitka i poklon tek - stiže.

Бранислав Никић је рекао...

Srećan rođendan i sve najbolje!