среда, 28. јануар 2015.

ASOCIJACIJE (663)

Autor: Marko Mihaljević

8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Niko neće ni da pokuša.
(Na trećoj slici je francuski kralj)

IlijaO је рекао...

O ovoj problematici sam tupio i ranije, pa ću malo i ovom prilikom! Zar nije prekomplicirano- ili je to doista asocijacija za eksperte, kako jednom ustvrdi autor?
Po meni, nije cilj napraviti asocijaciju koja će svojom težinom ili asocijacijom asocijacije otjerati zainteresirane, nego suprotno!Htio sam reći, nije stvar pokušati, ali čega se uhvatiti!
Ajmo redom- blok ili banana u košarci, foto kamera ili nešto s njom u svezi, francuski kralj( možda Luj 14.Sunce) i na kraju mozak ili moguće smetnje ili vibracije?
Rekao bih BLOKADA!
Nadam se da se autor neće srditi i shvatiti ovo moje piskaranje dobronamjernim na zadovoljstvo i njega kao autora a i rješavača!

Slavko Bovan је рекао...

Nije BLOKADA.
Kralja i bananu si dobro detektovao.

Luka је рекао...

Mošda: MAJMUN?

Анониман је рекао...

Država

N.

IlijaO је рекао...

Država bi i mogla biti-
banana DRŽAVA
DRŽAVNI aparat
"DRŽAVA TO SAM JA"
...ovo zadnje ne znam uklopiti

Slavko Bovan је рекао...

DRŽAVA je tačno.
Zadnje UDAR (državni udar)

Душан је рекао...

mozak i država stoje u istoj korelaciji kao pastrmka i Švarceneger :) Ni ja ne volim te posredne asocijacije.Ostalo više nego korektno.