уторак, 26. мај 2015.

EVERGRIN (375)

Skandi Čvor 206, 21.09.1981.


7 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Dakle, pravljenje bjelina nije novija "moda".

N. Petkovski је рекао...

Mom oštrom inspektorskom oku nije promakao jedan kiks. U jednom polju gore u sredini stoji opis: Muško ime (Tadija, Tadomir), a rešenje je isti taj Tadomir. Sigurno je ovo kiks uredništva i grafičkog urednika lista.

Belirac је рекао...

A baš sam se pitao hoće li neko primijetiti tu grešku. A i ko bi drugi, nego - policijski inspektor u penziji.

Belirac је рекао...

Greška je moja jer sam ja bio i sastavljač, i opisivač, i korektor. Trebalo je u opisu pisati "Muško ime (Tadija, Tadimir)".

N. Petkovski је рекао...

Da napomenem još i to da zadnji vodoravni pojam TETOVSKA REKA se ustvari zove PENA. Retko ko koristi nekadašnje prastaro ime TETOVSKA REKA. Danas je uvek je PENA. Ovo može koristiti enigmatama sa ijekavskog govornog područja jer na njemu je PJENA. Reka je dobila to ime jer se peni (pjeni) kad teče u brzacima.

Belirac је рекао...

Hvala Nikoli za taj podatak. Ne sjećam se da sam ikad čuo da se Tetovska reka (kako piše u "Atlasu svijeta" JLZ-a) zove i Pena: hr-Wikipedia.

Belirac је рекао...

Kad sam sad već davne 1981. godine prilagođavao ovu kombinaciju liku kakav se tada objavljivao uz zaglavlje "Skandi Čvora", trebao mi je pojam "- - - - - ska reka". U atlasu sam našao Tetovsku reku. Vjerovatno postoji još koja "reka" u Makedoniji (ili negdje drugdje) čije bi se ime također moglo uklopiti.

Tada mi je bilo "najžalije" što sam morao upotrijebiti crno polje u predzadnjem retku jer nisam, osim KANARINCA, pronašao ni jedan drugi pojam koji bi se tu mogao uklopiti, a posebno ne pojma od 12 slova. Danas bi se već nešto "iščačkalo" na internetu. Turski FK "Fenerbahçe" ima, npr., nadimak "Žuti kanarinci"...