понедељак, 11. мај 2015.

IDEMO NA UNU (12)

Spreman sam za Unu! Dres stigao pre pola sata!

35 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

Baš lijepe majice! Čestitam na izradi klupskih dresova!

Gojko је рекао...

Biće interesantan dres
za kakav pres(s)?

Slavko Bovan је рекао...

Hvala!
Ilija, jedan dres je izrađen i za tebe(u odgovarajućoj veličini) a biće ti predat na Susretima enigmata Srbije (nadamo se u Valjevu).
Šteta što nećeš s nama na prvi nastup EKK u "bijelom svijetu".

Slavko Bovan је рекао...

Inače, narandžasta boja je opštinskom odlukom proglašena za zvaničnu boju Kikinde.

Анониман је рекао...

A da li ima ona najveća veličina, za one "malo" jače, XXXL?

Luka је рекао...

Baš lijepo da kluba i na ovaj način obilježi i prvi zvanični skup enigmata od svog osnutka

Slavko Bovan је рекао...

Pa, Luka, mi smo ozbiljan krub :)

Анониман је рекао...

Slavko je samo htio pokazati da je ozbiljno shvatio kako se štiti dignitet kluba i predstavlja klub i grad iz kog dolazi. Za primjer drugima i pohvalu!

Migo је рекао...

Klupski dres s mjerom - ni manjka ni viška!
I dobro ti stoji

Belirac је рекао...

Vjerujem da su sekretaru "Ekikija" poznate tjelesne dimenzije ekikijevaca te da se time rukovodio kad je naručivao majice. Ima nas i mršavih, ali bogme i - antimršavih.

Krsta је рекао...

BRECALI mi ili ne, a Jova je to uradio za sve nas, najavio, sekretar mora znati da svi članovi i simpatizeri EKK očekuju majicu. Normalno, cena nije bitna, već broj, a to je 54. Pozdrav!

Belirac је рекао...

Ja mislim da bi već trebalo razmišljati o muzeju enigmatskih majica...:)

Belirac је рекао...

Upravo sam preko Google Map-a ustanovio da od Podgorice do Bihaća (preko Sarajeva ili Metkovića) ima 510 km. Otprilike kao od Belog Manastira do Bora, samo što na ovoj drugoj ruti ima dosta autoputa, a na prvoj ga uopšte nema.

Belirac је рекао...

Dejan bi od Leskovca do Bihaća prevalio - 710 km. Mnogo!

Dejan Minić је рекао...

Nije mnogo, samo mi se ne uklapa u planove. Nedavno sam (za Uskrs) prešao 2750 km za 5 dana (LE - Slovenija - Italija i nazad).

Slavko Bovan је рекао...

Biće (i već je) velika potražnja za majicama. Ipak je ovo specifičan "proizvod"- Prvi nastup EKK i prvi Susret na Uni. Prvi tiraž je štampan u vrlo ograničenom boju primjeraka (koliko treba za Unu + za članove ekipe/ekipa u Valjevu koja iz opravdanih razloga nisu stigli do Bihaća).
Ako bude zaintereovanih, doštampaćemo naknadno još.

Cijena? Prava sitnica? (Za ovako nešto raritetno).
Sve je rađeno u tri veličine, a to su veličine: taman koliko treba, taman koliko treba i taman koliko treba.

Slavko Bovan је рекао...

Preprodaja je zabranjena :)))))

Majice će dobiti oni koji plate (samo)troškove izrade + oni koji zasluže.

IlijaO је рекао...

Dodao bih( ako će većzavršiti u muzeju) moje viđenje potrebnih veličina- JN , ON, ONN, SR!
Tumačenje- JN- Jovan Nedić,( 1 primjerak - obavezno), ON- oni normalni, ONN- oni nenormalni, SR-sumo rvači!
( ovo pod normalni ne mislim na umnu sposobnost i doseg, nego na tjelesni izgled, tj standardan konfekcijski broj.
Čitači bloga će mi, nadam se, oprostiti malo šege...

Slavko Bovan је рекао...

Šega je uvijek poželjna.

Mišo је рекао...

Kada nije na BUNI, dobro je da je na UNI!

N. Petkovski је рекао...

Nemoj slučajno da me neko preskoči za majicu!!!

Slavko Bovan је рекао...

Poruka za Ejuba:
Ejube, tvoje poruke SMS mi stižu, ali nikako ne uspjevam da ti odgovorm na poruku (treba mi neko podešavanje, a ja ne znam u čemu je problem).

Dakle, možeš slati SMS, ali nećeš dobijati od mene povratne poruke (dok ne otkrijem u čemu je problem).

Pozdrav

Slavko Bovan је рекао...

Nikola, kao što rekoh velika je potražnja za majicama, a pošto je tiraž ograničen, prednost će imati ovi članovi koji dođu u Bihać, a onda...ćemo da vidimo.

ESSA је рекао...

Ok Slavko!

IlijaO је рекао...

Ja ću velikom Nikoli Makedonskom osobno uručiti dres u Somboru! nismo mi krivi što sekretar za taj termin ima drugih obaveza!( he-he)

Анониман је рекао...

Sekretar ne sme da dodje u Sombor.

IlijaO је рекао...

A možda bi sekretar mogao predložiti da se pogleda film "Never Say Never Again"!

Slavko Bovan је рекао...

IlijaO, uze mi riječ iz tastature.
Nikad ne reci nikad!

Slavko Bovan је рекао...

Ako sam dobro informisan (a jesam!) pojedinci su već krenuli ka odredištu!
Sutra je polazak još nekih čije ćemo putovanje pratiti u direktnom prenosu :)

Анониман је рекао...

TI NISI U TOJ EKIPI

Slavko Bovan је рекао...

Još jednom ću zamoliti nervozne anonimce da se potpisuju jer ih, u suprotnom, niko neće "zarezivati ni 2%"(npr. nedostaje potpis iznad gornjeg anagrama)

Slavko Bovan је рекао...

Upravo sam isprobalo sve (3) veličine majica. Hmmm. nekako ćemo se rasporediti. Ove velike su baš-baš velike. Uvešćemo pravilo: "Ko prije do majice bira veličinu!". Vrijeme počinje da teče: SAD!
:)))

IlijaO је рекао...

Kao da sam bio u pravu kad sam ispalio SR veličina( da podsjetim - sumo rvači)
160 kg naviše! Prijedlog je nositi ih često , češće prati pa se skupe! Ili povećati broj osobnih dnevnih obroka.
A majice su sasvim u redu!

Mirka је рекао...

Nadam se da ce mene zapasti bar jedna. Ne biram veličinu. SR će biti unaprijeđena u tuniku.

Mirka је рекао...

Dobila sam haljinu. Zahvaljujem dizajneru i distributeru.