понедељак, 22. јануар 2018.

FENIKS (601)

Feniks 601, 18.01.2018.
(Prilog: Branko Milovanović)

2 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Specijalna pohvala za završnu rečenicu teksta!

IlijaO је рекао...

E, jedan pasus iz priloga, vezan uz ZDV i ZAKOS, me podsjeti na onu legendarnu: "Ma otkud znam. Kol'ko ja kužim to, oni kao hoće da se otcjepljuju a mi im kao ne damo. U stvari, mi samo hoćemo da ...", iako ne znam gdje je prepoznat i lociran taj "inat"! Napominjem da je ovo osobno razmišljanje, a da ne mogu govoriti u ime ZDV-a, a za Zakos još manje)!
Jedan drugi, pak me , eto podsjeti, na već uhodan program EKK-a, ( ono " Posebnu pažnju....sa školama .), što se da zaključiti da postoje pomaci prema popularizaciji zagonetaštva i da se prepoznaje htijenje, što je kolegama iz Dragalića, svakako za pohvalu.