субота, 29. децембар 2018.

ANAGRAMIRANJE (3500)

DIKA TI SE SMRZ'O!
Autor: Ljubica Bilalović

5 коментара:

Luka је рекао...

zimske radosti

Lijepo Ljubice!

Luka је рекао...

TIM DOZIRA SEKS!
ADO TI MRZI SEKS!

Slavko Bovan је рекао...

Jeste, da.

Slavko Bovan је рекао...

Evo prilike da napišem da ništa nije slučajno.
Prije nekoliko dana jedan uvaženi kolega (ime poznato redakciji) u razmjeni poruka sa mnom priupita: "Zašto odavno Ljubica nije objavila anagram na tvom blogu?". Vjerovali ili ne, za manje od dva sata od te poruke, a da nisam ništa javljao Ljubici, stiže mi prvi anagram iz Sarajeva, a onda još nekoliko. Trenutno za objavu čekaju tri odlična anagrama sa potpisom LJB.

ljubica bilalovic је рекао...


Zahvalila bih se uvaženom kolegi (čije je imepoznato samo redakciji), jer je primijetio da me nema. A nema me jer sam zatrpana privatnim obavezama pa sam enigmatiku morala maknuti u drugi plan. Nadam se skorom "povratku". :)

Zahvaljujem i Luki! Naišla sam na ovu simpatičnu fotku pa sam je morala anagramisati. :)