четвртак, 1. август 2019.

HERCEGOVINO, STIŽEM!

Konačno je sve spremno za polazak u Hercegovinu.
Kada sam donio definitivnu odluku da se (citiram sebe) "Mora ići!", te kada dobih podršku od porodice (Imamo neke porodične obaveze ovih dana u Kikindi, pa su ostali Bovani kazali- "Mogu oni sami!") znao sam da će biti teško sve "posložiti". Valjalo je gomilu enigmatike uraditi kako proizvodnja ne bi trpela... Radio sam udarnički dan-noć i prekjuče sam sve uradio - Za objavu je spremno sve što izlazi ove sedmice, one tamo sedmice, i one sedmice koja dolazi iza one tamo sedmice... Veselo rekoh sebi - "Pakovanje i polazak"...Aliiiii, kao što obično biva - Juče, kao da su se dogovorili, sa tri različite strane dođoše vapaji da se odmah urade tri strane enigmatike (vanredno!!!!). Imao sam tešku dilemu - Il' da se besim o krivo drvo, il' da zasučem rukave. Izabrah ovu drugu opciju i udri-udri-udri...ipak završih. U međuvremenu je stigmo nekoliko stotina raznih poruka kao da ljudi znaju da su mi živci na ivici pucanja. Na poruke ću kasnije odgovarati, jer su samo hitne poruke uzete u razmatranje.
Eto, sad je sve skockano.
Temprirano za objavu sve što sam planirao.
Blog će naredih sedam dana raditi na "autopilotu", a potrudiću se da verni čitaoci TIO imaju priliku da prate i hercegovačka dešavanja. Planiram neka direktna uključenja.
Dakle, za 3 sata krećem u pravcu Beograda, bus je u 22 za Mostar (Bunu).
Radujem se susretu sa dragim kolegama,...a i nekoliko dana relaksacije mi je više nego potrebno.
Sad me zahvatila neka euforija rasterećenja, pijuckam kafu, gledam u zapakovan kofer i pogledujem na sat

Polazak iz Kikinde

12 коментара:

Dejan Minić је рекао...

Srećan put i dobar provod!

Svetlana је рекао...

Srećan put, Slavko!

Rok Ban је рекао...

Sretno!

Belirac је рекао...

Ugodno putovanje i boravak u Hercegovini.

Gojko је рекао...

Zaputio Slavko se ka Buni
da "gorivom" tamo se napuni
(neće biti ma ni nalik struni)

Srećno putovanje!

Vjeko Hudolin је рекао...

Sretno, uživaj!

Dusan је рекао...

Ako te put nanese kroz Vranduk, odmor će ti biti duži za oko 40 minuta. Sretno!

Slavko Bovan је рекао...

Kupio kartu. Sjedište 41. Bila je frka jer se nije moglo rezervisati (PRODATE SVE REZERVACIJE). Jutros bilo svega 18 slobodnih mjesta. Sad je ok
Kafenisanje do 22.

Luka је рекао...

Sitno i guštaj(te)!

Unknown је рекао...

Срећан пут, уживај!
😀

Софија

Slavko Bovan је рекао...

Ponovo internet.

Slavko Bovan је рекао...

Uskoro dorektno uključenje iz Mostara