недеља, 18. август 2019.

REZULTATI (3)


SUSRETI ENIGMATA ŠIROKI BRIJEG, 03.08.2019.
Rezultati natječaja za sastavljače povodom 7. Susreta enigmata.
Žiri: Filip Karačić, Slavko Naletilić, Mariofil Soldo i Nevenko Soldo.
MAGIČNI KVADRAT 7X7
1.Jovan Nedić, Beli Banastir
2. Aladin Mahmutović, Maglaj
3. Marko Mihaljević, Ostrvica
4. Nebojša Dragomirović, Banja Luka
5. Jovan Nedić, Beli Manastir
6. Miroslav Cvetković, Niš
7. Radoja Racanović, Gradiška
8. Luka Pavičić, Split
9. Branko Milovanović, Ljubljana
10. Antun Jurić, Ahen

6 коментара:

Luka је рекао...

Čestitam svim visokopozicioniranim sastavljačima kvadrata, uz par mojih (statističkih) komentara.

- Četiri prvoplasirana kvadrata imaju različite tematske pojmove: AMADEUS, SEDMAČA, MERDISA i RADAMES, no svaki od njih je kompletiran sa 2-3 pojma sa kojima se ja nisam susretao.
- Svi radovi viđeni na ovom blogu su zadovoljili osnovni uvjet: jedan tematski pojam, dok moj uradak jedini sadrži dva: AMADEUS i MODESTA.

Vjerujem da je cijenjeni žiri to zapazio i uredno vrednovao, te mu se zahvaljujem na udijeljenim glasovima. U svakom slučaju zadovoljstvo mi je naći se u top-10 etabliranih zagonetača.

Belirac је рекао...

Ja sam dosad mislio da u mom kvadratu

N A Z N A K A
A B U:A M A L
Z U N Z A R E
N A Z A D A K
A M A D E U S
K A R A U L E
A L E K S E J

postoji samo jedan takav pojam (Abu Amal). Koji je drugi? ZUNZARE?


postoji samo jedan

Belirac је рекао...

Lukin kvadrat (da se bolje vidi ono o čemu on piše):

A M A D E U S
M O D E S T A
A D A P T E R
D E P R O Z A
E S T O N A C
U T E Z A NjE
S A R A C E N

Belirac је рекао...

Vidjevši da Luka ima isti tematski pojam kao i ja, nisam zapazio da je i MODESTA tematski pojam.

Marko Mihaljević је рекао...

Ovaj objavljeni kvadrat sam sastavio bez pomoći interneta (svi pojmovi su mi već odranije poznati) kod moja druga dva kvadrata sam ipak posegnuo "bespućima" interneta u potrazi za pojmom koji mi je nedostajao da dovršim kvadrat :)

Belirac је рекао...

Bilo bi dobro kad bi se organizatori natječaja izjasnili hoće li negdje objavljivati i ostale kvadrate koji su ušli u plasman. Ako neće, da se objave na ovom blogu.
Bilo bi korisno kad bi svi učesnici konkursa na blogu objavili sve svoje kvadrate. Zašto da ostanu skriveni, narodski rečeno "bačeni u bunar"?