четвртак, 2. јануар 2020.

MEMORIJAL U "KVIZORAMI"


Kvizorama 1440, 09.11.2019.

11 коментара:

Rešad Besničanin је рекао...

Rezultati će biti objavljeni najkasnije do sredine ožujka 2018. :)

Slavko Bovan је рекао...

Rešade, srećom, taj podatak nije mnogo bitan.

Slavko Bovan је рекао...

TIO daje punu podršku ovom takmičenju.
Navijam da bude što je moguće više učesnika, te da će učestvovati SVI koji su spodobni da naprave solidne križaljke i anagram.
(Osjećam se sposobnim za to, te imam najmeru da pošaljem makar jedan komplet).

Slavko Bovan је рекао...

Intenzivno razmišljam koji pristup odabrati...a sve sam bliže odluci da prvo napravim anagram, pa tek onda križaljke :)

Belirac је рекао...

Nazansky kaže da se može učestvovati i u - tandemu: anagramist + križaljkaš.

Slavko Bovan је рекао...

Objava je stigla na listu najčitanijih deset. Dakle, ima interesovanja za Memorijal. Drago mi je zbog toga.

Slavko Bovan је рекао...

Da li je neko već obavio svoju "dužnost"?
Ja sam još u fazi: "Priprema"

Slavko Bovan је рекао...

Danas sam sastavio, naravno POBJEDNIČKU kombinaciju, te sam to poslao.
Svim srcem navijam da bude što više učesnika, pa makar ja bio i drugi :)

(Uputstvo za čitanje za one koji ne shvataju moj istančani smisao za humor: Sastavio sam solidnu kombinaciju, odličan anagram i solidne križaljke, navijam da bude što više učesnika, a ne bi mi mrsko bilo da se i moje ime nađe u tabeli u kojoj se objavljuje poredak prvih 10-15).

Slavko Bovan је рекао...

Boris mi javlja da je do sada stiglo dosta kompleta, te kaže da će imati dosta posla da sve prepiše za žiri.

Hajde da mu još malo "otežamo posao". Šaljite!

Belirac је рекао...

Danas je još jedan tandem poslao svoje sastave na 17. Memorijal Pavle - Libran...

Slavko Bovan је рекао...

Još dva dana do isteka roka za slanje.