понедељак, 27. јануар 2020.

REŠENJA


11 коментара:

Svetlana је рекао...

"Pop u tuzima"! :)))

Jedna od mojih (neposlatih) ideja je bila i "Pop u Tunisu". :D
Vrtela sam i zimu na sve moguće načine, ali nikada nisam ranije čula za Tuze ??? (valjda se tako kaže) U svakom slučaju, ode sat i po mog života na ovaj rebus. :D

Svetlana је рекао...

U stvari nešto manje, pošto mi je trebalo 2 minuta da rešim još dva rebusa koja nisam u prvoj fazi. :D

Boris је рекао...

Dorat ili kulaš- smeđe ili žuto?

IlijaO је рекао...

Dakle, časni sud nek zasjeda! Sasvim suvislo rješenje je i DORA TKAŠE ( dorat kaše) ! Ispoštovana je i postavka i broj slova u rješenju! Konj ne trči, niti kula štrči!

Boris је рекао...

Možda ipak dorat kopitom "ruje"!

Aleksandra је рекао...

Imam i ja alternativno rešenje za broj 12, Valja Kosta više (valjak ostaviše)

Tonci M је рекао...

Lijepi rebusi, bravo Dejane!
@Ilija: mislim da je "kaše" neispravan oblik (HJP daje"kasa").

IlijaO је рекао...

Pa hajde da se i složim s tim, ali dal' nešto štrči ili strši?

Slavko Bovan је рекао...

Pod 12. priznata je i varijanta VALJA KUPUS TOŠI (valjak u pustoši). Nije se moglo prihvatiti ono sa ostavljanjem valjka od strane nekog neimenovanog subjekta.

Slavko Bovan је рекао...

Sad imate zadatak da sastavite rebuse sa svakim od ovih konja :)

Slavko Bovan је рекао...

Od moje šale, moglo bi nešto biti. Naime, već su zgotovljena tri rebusa sa konjima.