петак, 17. јануар 2020.

NOSTALGIJA (857)


Test, 1974. god.
(prilog: Gojko Mandić)

8 коментара:

Dusan је рекао...

Valovi zvuka!

Dejan Minić је рекао...

POLICAJAC TOM ČESTO LOVI (ne poklapa se sa rešenjem gde je jedna 4 višak), VEDRO I VESELO.

Gojko, iz kojih brojeva su ovi rebusi?

Svetlana је рекао...

Zaboravio si stolice. :)

Policajac Tom često lovi isto lice (polica JA, C, T omče, stolovi i stolice)

Dejan Minić је рекао...

Ništa ne vidim, Svetlana, u boljoj si formi od mene. Uostalom ja ne moram da vežbam za predstojeće takmičenje:)

Svetlana је рекао...

Danas mi je čitav dan slobodan, pa koristim priliku. Zacrtala sam sebi da ću da popišem rebuse za bazu (kasnim već dva meseca), ali nikako da nateram sebe da počnem. :)

Surovi su bili ovi nekadašnji rebusi. Svačega ima na slici, pa čovek mora da bira šta će da uvrsti u postavku, a šta ne. Jedino kada su i slova tamo onda je jasno da taj predmet sigurno ide. :)))

Belirac је рекао...

Rebus s rješenjem VALOVI ZVUKA (VA lovi Z-vuka) objavljen je u 12. broju "Testa", str. 7 (1. IX. 1974). Objavljen je bez potpisa.

Nakon objave ja sam na njega dopisao svoje ime jer sam tada takvu ideju poslao redakciji "Testa", čega se i danas sjećam. No, možda je istu ideju poslao i neko drugi.

Belirac је рекао...

Hajrin i Šimičevićev rebus objavljen je u 10. broju "Testa", str. 8 (1. VIII. 1974).

Rješenje Hajrinog rebusa: Policajac Tom često lovi isto lice (polica-JA, C-T-omče, stolovi i stolice)

Šimičevićev rebus riješite sami.

Dejan Minić је рекао...

Hvala, Jovane.

Šimičevićev rebus je rešen u drugom komentaru.