среда, 8. јануар 2020.

NOVA GRADIŠKA SAD


8 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Zahvaljujući IlijiO imamo direktno uključenje u promociju knjige A. Jurića. Pozdrav svima.

Slavko Bovan је рекао...

Sada ću napisati nešto što jeste istina 100%, ali sam svjestan da bi mnogi neće vjerovati.

S posla sam kući došao oko 15.45, a na stolu sam zatekao ručak (Najbolja od svih žena radi drugu smjenu, a servirala mi je šta da jedem) i današnja pošta. Otvorim poštu, Feniks(i), Logo, tačun za telefon i knjiga pristigla iz Nove Gradiške. Rekoh sam sebi, hajde da prelistam Fenikse, Logo, da bacim pogled na knjigu (na izgled dooooobraaaa) pa ću da ručam, malo predahnem/prilegnem i latim se posla jer večeras treba raditi nekkavu enigmatiku. (Kovertu sa telefonskim računom nisam otvarao). Podignem poklopac iznad ručka, neko pečenje...hm...dobro...može...mislim...ne treba ništa grijati...ali prvo sa vidim knjigu. Namjeravam da prelistam, pročitam nekoliko rečenica pa da udarim po pečenju i zalijem pivom...

Hmmm. Knjiga dobro izgleda, hmmmm evo ima i enigmatike....bogato ilustrovana fotografijama...čekaj da vidim šta piše.

Ljudi moji...ja nisam ručao! Čitao sam knjigu! (usput sam prekidao dva-tri puta da malo prezalogajim) ali knjigu nisam ispustio dok je nisam prošao do kraja. Koje pozitivno iznenađenje za mene. NISAM OVO OČEKIVAO!
Skidam kapu. Bravo, kolega!

Jedino sam nakratko "bacio knjigu" kada sam ubacivao ovu fotografiju. Ubacio sam je sa telefona, jer mašinu nisam uključivao do maloprije. Sad odoh da jedem, da se priberem, pa ćemo se čuti (o knjizi).

08. јануар 2020. 19:13 Избриши

Slavko Bovan је рекао...

Javno se zahvaljujem na knjizi, a ako je društvo u NG još na okupu sve ih pozdravljam, očekujem detaljan izvještaj. Mene interesuje SVE, a vjerujem da će se naći još pokoji zainteresovani posjetilac TIO.
O knjizi ćemo naredinh dana. (Odoh da ručam...hm...večeram.

Luka је рекао...

Čestitka Toni na izdanju, koristeći priliku zahvaliti se na poslanoj knjizi!

Rok Ban је рекао...

Čestitka Toni iz
Ljubljane

zarptica.53 је рекао...

Hvala, Tona, na poklonu. Bravo za izdanje! Čestitke Nedjeljku i Dejanu na doprinosu lepoti ovog dela.
Živela Enigmatika!

Dejan Minić је рекао...

Ja sam i zaboravio šta sam ilustrovao, tako da jedva čekam da vidim knjigu.

Čestitke autoru i pozdrav svima!

Анониман је рекао...


Anagramni osvrt

A TU N.N. - NOĆ I JUTRA
sa njegovom pričom bdio
da bi eto nama već sutra
divnu knjigu iznedrio!

Rešenje: ANTUN JURIĆ TONA

Vlašar