четвртак, 16. јануар 2020.

ZA ROĐENDAN

Čestita: Žarko Đokić.

19 коментара:

Анониман је рекао...


Ukrštena anagramna čestitka

-------I
JAK ŠARM
--Ć---(A)
--I-----

Spunerizmi:

MIŠKA RAJIĆ
MIJKA ŠARIĆ
rešavaju njene
zagonetke sjajne
- setne i snene
vrednosti trajne!

Rešenje: MIRKA ŠAJIĆ

Čestitamo ? rođendan!

Vlagor

Анониман је рекао...


Ukršteni anagram ponovo:


=======I
JAK ŠARM
==Ć===(A)
==I=====

JAK ŠARM IM(A) KĆI (ukrštaju se K i M)

Vlašar

Анониман је рекао...

Sa nadom smo danas!

Анониман је рекао...


Palindromka

EDO, MIRKA NA KRIM ODE!

Vlašar

Migo је рекао...

Mirka, srećan rođendan i želim ti sve najbolje!

Rok Ban је рекао...

ČESTITKA IZ LJUBLJANE.

Gojko је рекао...

Da ima ljubavi,para,
ali i sporta-patike
i da učenici tvoje
ne bježe od matematike!

S....n r......n!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Radojica Jovičić је рекао...

Srećan rođendan, dobro zdravlje i mnogo uspeha u životu i radu. Jovičić

IlijaO је рекао...

Ima l' negdje Mirke
(bar koju mi znamo)
pa da joj k'o nekad
rođoš čestitamo?

Svetlana је рекао...

Srećan rođendan!
(mada mi se čini da Mirka već godinama ne zalazi ovuda)

Mesud је рекао...

Sve najbolje ti želim!

ljubica bilalovic је рекао...

Mirka,sve najbolje!

Milan Žarkovački је рекао...

Srećan rođendan!

N. Petkovski је рекао...

Ide čestitka i sa juga, iz Makedonije!

Marko Mihaljević је рекао...

Sretan rođendan!

Nedjeljko Nedić је рекао...

I ja joj želim sretan rođendan samo ne znam koji je!

Mirka је рекао...

Hvala svima na čestitkama. Vratiću se ja, dok se malo izludujem. Kako se kaže mladost-ludost! ;)

Dragiša је рекао...

Onda i ja čestitam!

Mirka, srećan rođendan!