субота, 27. јун 2020.

SA FEJBUKA


5 коментара:

Aljoša Vuković је рекао...

Spirometar?

Aljoša Vuković је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Анониман је рекао...


Rešenje: RESPIRATOR (RE-SPIRA-TOR; RETOR, SPIRA).
RESPIRATOR (RES-PIRAT-OR; RESOR, PIRAT).

Vlašar

Радоја Рацановић је рекао...


Ove povezane školjke su prekjuče objavljene i riješene na ovom blogu u rubrici Zrnca iz Kvizorame. Učinile su mi se pogodnim za malo propagiranje enigmatike pa sam ih i ja objavio na svom fb profilu. Ponovo su dospjele na blog zbog komentara ovog mladog Banjolučanina. (Obratite pažnju!)

Srđan piše: "Enigmatika je filosofska disciplina. To kada ljudi shvate onda mogu pričati. Pozdrav gospodinu Racanoviću."

Mi navalili (samo) umjetnost, pa umjetnost... Kad ono, može biti da je i nauka.

Nedjeljko Nedić је рекао...

Za mene je i jedno i drugo.