Tajnoviti Slavko, sve na malu kašiku, ako je cijena tu dobro bi bilo znati broj strana, napisao si da je revija, znači veliki format, datum je pokriven, da se sabotiraju saboteri šta li..., šalim se, neka je sa srećom !!!
Cijena (2,30) je najbliža onoj koju imaju Kvizorama (2,50) i Kviskoteka (2,20). Na tom formatu je i Feniks, veća mu je cijena ali i znatno veći broj stranica. Za onog ko bi se pojavio na enigmatskom tržištu u BiH taj format je najgori mogući izbor. Konkurencija je surova, toliko da je i najprodavaniji domaći list tog formata prestao izlaziti. Puno veće šanse imala bi novina malog formata gdje je i konkurencija znatno manja.
Sljedeći faktor je koncept marketinga. Ako nije prilagođen ovim savremenim pravilima, odnosno stvarnosti kojom dominiraju Facebook, Instagram i drugi oblici online prezentacije zaista je teško proći. Digitalni marketing je artiljerijska priprema za pješadiju i u današnje doba bez toga ne treba započinjati ovakve projekte. I sa tim je vrlo neizvjesno, a bez toga potpuno nemoguće uspjeti.
Sve u svemu, veoma je hrabra odluka započeti ovako nešto i čestitam na tome! Sretno da bude!
8 коментара:
KO JE IZDAVAČ?
Naziv lista je po nazivu firme koja je izdavač.
Jesu li potpisani radovi? Dolazi li u BiH?
Trebalo bi da bude na kioscima i u BiH.
A potpisi?
Pseudonimi u prvom broju, a za drugi su dogovori u toku. Radi oprobana ekipa.
Tajnoviti Slavko, sve na malu kašiku, ako je cijena tu dobro bi bilo znati broj strana, napisao si da je revija, znači veliki format, datum je pokriven, da se sabotiraju saboteri šta li..., šalim se, neka je sa srećom !!!
Cijena (2,30) je najbliža onoj koju imaju Kvizorama (2,50) i Kviskoteka (2,20). Na tom formatu je i Feniks, veća mu je cijena ali i znatno veći broj stranica. Za onog ko bi se pojavio na enigmatskom tržištu u BiH taj format je najgori mogući izbor. Konkurencija je surova, toliko da je i najprodavaniji domaći list tog formata prestao izlaziti.
Puno veće šanse imala bi novina malog formata gdje je i konkurencija znatno manja.
Sljedeći faktor je koncept marketinga. Ako nije prilagođen ovim savremenim pravilima, odnosno stvarnosti kojom dominiraju Facebook, Instagram i drugi oblici online prezentacije zaista je teško proći. Digitalni marketing je artiljerijska priprema za pješadiju i u današnje doba bez toga ne treba započinjati ovakve projekte. I sa tim je vrlo neizvjesno, a bez toga potpuno nemoguće uspjeti.
Sve u svemu, veoma je hrabra odluka započeti ovako nešto i čestitam na tome!
Sretno da bude!
Постави коментар