петак, 16. април 2021.

ZA ROĐENDAN

Čestita Žarko Đokić
 

24 коментара:

Marko Mihaljević је рекао...

Sretan rođendan Zdravko!

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Božo је рекао...

Srećan rođendan

Rok Ban је рекао...

ČESTITKA IZ LJUBLJANE.

Hajro је рекао...

Sretan rođendan Zdravko, i da se počastiš godišnjim odmorom u starom kraju

Danko је рекао...

SRETAN RODJENDAN !

Анониман је рекао...


Srećan rođendan Zdravko žele ti Šarići.

Vlašar

Aljoša Vuković је рекао...

Sretan rođendan!

Svetlana је рекао...

Zdravko, srećan rođendan! Sve najbolje!

Gojko је рекао...

Da si dugo još u snazi
i probleme melji, gazi!

Čestitam datum!

Бранислав Никић је рекао...

Srećan rođendan!

Nedjeljko Nedić је рекао...

Evo još jedne čestitke. I u Norveškoj ima kolača i torti!

Zdravko је рекао...

Hvala drage kolege na čestitkama :-)
60-ta je tu, ali šta je to za onoga koji se osjeća mlad!
Idemo dalje, što kaže Gojko, u snazi smo!

Hajro, nadam se ljetnom odmoru u starom kraju, akobogda jedno 50-tak radno-odmornih dana. Prijavio sam se za vakcinu, pa ćemo vidjeti...

Žarko, srdačno hvala na ovoj dobro komponovanoj čestitki!
Da nisi ti bio u Žegaru? Ovdje si pogodio u "sridu".
Ovaj most je daleko od moje kuće par stotina metara, a jedan je od dva mosta koji premošćuje Zrmanju u Žegaru, a na putu je koji vodi prema manastiru Krupi. Sagrađen je u 18. vijeku.

Da ste mi svi živi, zdravi i veseli!

Zdravko је рекао...

Nedjeljko, ima kolača, a ima i šampanjca!

zarptica.53 је рекао...

Prošao jedanput. Nisam bio siguran koji je ovo most- Donji ili Gornji?
Žuta boja je u direktnoj vezi sa Suncem, da te podsjeti na Dalmaciju i južnjačku strast u blizuarktičkoj Norveškoj! Uživaj sa tvojim najmilijima! Živio!

Zdravko је рекао...

Žarko, bilo te je svukuda, u ona dobra vremena.
Ovo je Donji most, naravno nizvodno od Gornjeg mosta, otprilike 2 km razmaka. Slijedeći put kad budeš prolazio blizu Žegara, a da ne pričamo kroz Žegar, a ja budem tamo: moj si gost :-)

Rešad Besničanin је рекао...

Srećan rođendan!

Belirac је рекао...

Sretan rođendan!

Zdravko је рекао...

Hvala, drage kolege!
Želim vam svima lijep vikend :-)

Dragiša је рекао...

KUD BRZO? VAKAT!

Pobježe mi, a ne stigoh čestitati!

Zdravko, srećan rođendan!

Zdravko је рекао...

Tu sam/smo, Dragiša. Vikend je i budan sam do rane/kasne jutarnje sate.
Hvala ti najljepše na čestitki!
Sve ti najbolje želim :-)

ESSA је рекао...

S malim zakašnjenjem, čestitka iz Sarajeva!

Zdravko је рекао...

Kao što rekoh, budni smo :-)
Ejube, hvala na čestitki! Pozdravljam te!

ESSA је рекао...

Hvala Zdravko! Veliki otpozdrav! Vidim da si i ti noćna ptica! :)