понедељак, 29. новембар 2021.

30. GOJKOVA KNJIGA

Čestitam!

19 коментара:

Gojko је рекао...

P Plićak, p pjesme(p poezija).U Plićaku su 44 pjesme (humor,satira)na 104 strane.Format knjige je 200 x 135 mm.Stigla je do mene danas(na Mladenov dan i mjesec rođenja).Korice je uradio Darko Samardžić Kodar,a predgovor Živko Vujić.Ovo mi je 30-ta knjiga(mada broj ne mora značiti ništa), 13-ta zbirka pjesama, ima 10 enigmatskih knjiga, jedna astrološka i 6 na temu humor.Naredna knjiga,ako Bog da,je spremna za pripremu(duhovne pjesme) ,onda enigmatika u stihu(sa ovog bloga)...

Nedjeljko Nedić је рекао...

Bravo, Gojko. Sljedeća knjiga će se morati zvati DUBINA!

Aljoša Vuković је рекао...

Čestitam, Gojko! To je respektabilan broj. Bravo. 👏👏

Luka је рекао...

Čestitka iz Splita!

Zdravko је рекао...

Čestitka Gojko!

Marko Mihaljević је рекао...

Čestitka iz Omiša!

Анониман је рекао...

Gojko, čestitke!

Štefan Markovič

Бранислав Никић је рекао...

Svaka čast Gojko, 30-a knjiga je za mnoge od nas čudesan broj.

Migo је рекао...

Bravo Gojko, samo naprijed!

zarptica.53 је рекао...

Само напред, Гоја!

Gojko је рекао...

Hvala enigmatska bratijo!Za naslov Plićak sam se odlučio jer su politike na ovim prostorima plitak potok(da ne kažem plitka pamet).Ima(m) jedan raniji aforizam: Naše političke vode su,ustvari, plićak. Riječ plićak se pominje i u jednoj pjesmi(Obale se držim kao pijan plota/ i meni je plićak više neg' divota).

Dragiša је рекао...

"U dane gadne, kad voda padne,
Plašljive ribe ne vrede ni groš
Naiđu krize, drukčije grize
I samo najbolji plivaju još!"

Samo čitko, britko i pitko,
i duboko je samo manje plitko!

Bravo, Gojko!



Svetlana је рекао...

Čestitam, Gojko! Još malo, pa 50. :)

Анониман је рекао...

Čestitam, Gojko!
Dinko

Danko је рекао...

ČESTITKE iz Holandije !

Hajro је рекао...

Svaka cast Gojko, odaberi nam nesto… Cestitke i podrska za bududce projekte.

Gojko је рекао...

MA,PUSTI BUDALU

Ma, pusti budalu,uzrečica posta
i tih je budala nama sada dosta

Pustiš li budalu i ti si budala
dosta nam gusala,a i tih gudala

Ma, pusti budalu,skloni se da prođe
i on kao takav bude blizu vođe

U stranu se skloniš,ne bi da mu smetaš
i već bude kasno kad zbog njega šetaš

Pustiš li budalu,a tome smo skloni
i on nek te jaše jer postaješ poni

Ma, pusti budalu još ovoga puta
i zbog toga -pusti osoba sam ljuta

Ma, pusti budalu,prvu,drugu,treću
i sa njima nikad nećeš naći sreću

Ne pusti budalu,o sto lupi šakom
inače i dalje družićeš se s mrakom

S tim-pusti budalu strina smo i tetka
ne mrdamo nikad dalje od početka!

Hajro је рекао...

Hvala Gojko.

Sjetih se (i nasmijah se pomalo gorko) mog entuzijazma sa našim ljudima... pokušavao sam da nešto zajedno uradimo na dobro svih, završih gorkim oproštajem od mojih iluzija. Napisah, otprilike: kad mu se obratim sa inicijativom dobijem slavno GDJE MENE NAĐE, kad mu krenem objašnjavati važnost i dobro za sve onda ide cinično GDJE TI ŽIVIŠ, ako sam i dalje uporan stvar završi zavjereničkim osmijehom i slavnim GDJE SAM JA TU. E ja završih pitanjem i odgovorom GDJE NAS VODE NAŠA GDJE - NIGDJE. Oprostite mi negativan ton. Da ne zaboravim, bilo je to prije 20-ak godina.

ESSA је рекао...

Čestitka iz Sarajeva, Gojko!
Svaka čast!