недеља, 28. новембар 2021.

REBUSANJE (4426)

 

7 коментара:

Ilija Đurković је рекао...

SUD OKUPATORA

Gojko је рекао...

-Isti ovakav rebus sam Banetu poslao 28.07.'18.(još nije,a sada i neće biti objelodanjen)
-Na ovom blogu mi 05.08.'18. bi rebus: sudoku, Miloš_ su o kumi loš
-Mislim da sam nekome ( da li Feniksu ?) poslao i rebus: sudoku, Piran_ sud okupiran

Slavko Bovan је рекао...

Rješenje je tačno.

Ovaj rebus mi je stigao prije mjesec ili malo više, a dosta sam vremena utrošio tražeći da li je već objavljen jer mi nekako "zvoni u ušima". Našao sam da ima nekoliko sa "sudoku" ali ne i ovo. Možda je i objavljen, ali ne nađoh.

Cijenim da je ovo Migo dobro uklopio! Baš dobro, odnosno što bi Aljoša kazao - Bravo!

Aljoša Vuković је рекао...

I ovaj put ću reći bravo!

Slavko Bovan је рекао...

Treba!

Ilija Đurković је рекао...

Ja sam ranije kod Baneta imao:
SUD OKUPIRAN DELOM IREDENTISTKINJE (sudoku, Pirandelo, Mire dentistkinje)

Milan S. је рекао...

Meni se ovaj Migov/Gojkov rebus najviše dopada od svih sudoku varijanata.