уторак, 2. август 2022.

ZRNCA (4300)

6 коментара:

Анониман је рекао...


Rešenje: TAMARA DRAGIČEVIĆ

Vlašar

Andon Koloski је рекао...

Vlado, Tamaru Dragičević sam prepoznao, ali zamolio bih te da mi pojasniš kakvo značenje imaju preostala slova D, V, A, R, A G , I , Ć u postavci jer ja ne vidim povezanost sa ,, TA MERAČI".

Анониман је рекао...

Andone, ovo je komentiraljka. To znaci da D.VARAGIC, glumica, nesto kaze za drugu glumicu... Skupa komentatorka i njena izjava cine postavku anagrama.
Dinko

Andon Koloski је рекао...

Dinko, hvala na pojašnjenje.Ja sam do sad mislio da komentiraljka može da bude
ime i prezime DRAGANA VARAGIĆ...
ili samo ime : DRAGANA ...
ili samo prezime: VARAGiĆ...
a ne i D.VARAGIĆ ili DRAGANA V.
U svakom slučaju od sad ću znati da se može i ovako sastavljati / rešavati komentiraljka.

Luka је рекао...
Аутор је уклонио коментар.
Luka је рекао...

Slažem se Andone, u komentiraljci nije uobičajeno korištenje inicijala, no premetaljka u obliku:

D.VARAGIĆ: TA MERAČI!

je prihvatljiva!