понедељак, 29. април 2024.

EKIPNI PLASMAN

Čvor

Kikinda

Raščica (Nedostaje A. Jurić)

4 коментара:

Slavko Bovan је рекао...

Foto: Vesna Nedić

Slavko Bovan је рекао...

Čestitao bih Čvoru na pobjedi, čestitao bih i nama (nismo uopšte rđavi), a čestitam i Raščici u kojoj su dvojica članova EKK.

Rešad Besničanin је рекао...

Ja nudio Slavku da bude treći član ekipe REEMORKERO (uz mene i Mladena) ali on kaže "Ne mogu, imam ja svoju ekipu". Da je prihvatio bio bi šampion!

Slavko Bovan је рекао...

Ne bih ja tu ništa mijenjao. Ponuda jeste bila primamljiva, ali mi je uvijek draži ekipni plasman (EKK-a) nego lična medalja. Srebrni pehar, dva komada, za EKK je vrlo, vrlo, vrlo dobar uspjeh. Očekujem da će nas (kao i do sada) kikindski novinari promovisati (Čim prvi novinar sazna za ovo, eto objava u 5-6 medija).